Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jednoznačně ybch ji poslala do zahraničí !!!! všechno osoattní je špatně...mám kamarádku, které lajdačil syn , vypadalo to, že neudělá ani střední..poslala ho na tok do USA, stalo to krev peníze, ale kamaračoft skončil, i když byla po jeho návratu snaha o obnovení..... dneska je to měsíc co dokončil ČVUT ..... takže ano poslat do zahraničí..a nebo natlačit na pilu..čím více do toho bude šit tím větší bude zabejčilost dcery...a toej moje životní zkušenost.....

1 1
možnosti
Foto

Jsem pro nemíchání. Takže brambory by pro ní měl vypěstovat vysokoškolsky vzdělaný zemědělec, chléb upéct vysokoškolsky vzdělaný pekař, obojí prodat vysokoškolsky vzdělaný pokladní, pneumatiky přezout vysokoškolsky vzdělaný automechanik, protékající záchod opravit vysokoškolsky vzdělaný instalatér apod. Aby měla ten život naprosto dokonalý, paní dokonalá.

4 2
možnosti
Foto

Je Michal běloch?

2 0
možnosti
LP

no tak ať jí darem koupí abonentní vstupenku do divadla a chodí s ní na výstavy. Nedovedu si představit, že bych opustila přítele/snoubence jen pro to že si moje matka myslí že vysokoškolák by se ke mě hodil víc.

3 0
možnosti
PR

je videt ze jste nepochopila myslenku.

Pokud dcera byla premiantkou a i sama videla svou budoucnost v diplomacii atd tak ted opravdu muze byt v situaci ze objektivne nevnima ze neni kompatibilni se spolecnou budoucnosti s Michalem na vesnici...

pokud ona chtela a sla za tim ze bude pracovat v diplomacii, znamena to ze musi bydlet ve velkem centru ci v jeho blizkem okoli pro mozny dojezd a taky to ze muze byt pracovne casto ci dlouhodobe v zahranici... toto bude mozne pokud Michal bude chapat alespon trochu jeji napln prace a taky bude chapat ze si vecere musi i uvarit sam...

pokud uz ted je despoticky a ceka ze prijde z dilny domu a ma navareno a pak si pusti televizi., tak je to hodne spatny...

mam par kamaradu / znamych stolaru. jsou to vyborni lide, jejich prace si nesmirne vazim... pokud by meli mit za partnerku diplomatku, vim ze to bude velmi velmi tezke. fungovat to muze, ale musi se snazit obe strany... zxde tu snahu nevidim

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
25 1
možnosti
JL

J81a51n 11L65a20c18i15n81a

31. 7. 2018 15:25

Zase z chudáka mladé slečny nedělejme budoucí zapšklou konzervativku s knírem. A že zpasivněla? Tak hádám se to děje i ženským, nejen chlapům - mě kdyby dnes někdo řekl "Chlastačka celou noc a holka na jednu noc." tak zdvořile odmítnu. Valná většina lidí hold "fotrovatí", a to i slečny :-);-D

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JR

J23a71n 58R70i53c45h84t27e77r

26. 7. 2018 14:43

"Naše dcera ráda chodila na výstavy, na koncerty vážné a jazzové hudby, posedět si do kavárny a podobně"

A proto se s ním seznámila na diskotéce;-D

38 0
možnosti
Foto

Mám osobní zkušenost (20 let) a nemůžu říct, že vysloveně špatnou. Jen jsem si musela dávat pozor na to, jak mluvím, nesnášel, když jsem mluvila tak, jak jsem byla zvyklá z domova, tj. včetně cizích slov, která mně přišla běžná (od dětství jsem slýchala: nerozumíš, najdi si to ve slovníku). Byl chytrý, takovým tím praktickým způsobem, pracovitý, ale taky přesvědčený, že jen on má patent na rozum, což byl po čase kámen úrazu. ;-)

2 0
možnosti
MD

jj, my jsme spolu skoro 25 let, manžel trval na tom, že budeme mít na oznámení můj titul, mi to bylo jedno, tchýně odmítla vzít oznámení do práce a z manželovy strany skoro nikoho nezvali ani na svatbu... člověk se prostě nezavděčí... pár let jsem se fakt snažila, dneska už to neřeším...

0 0
možnosti
JS

J29a67n 15S26u49c15h60ý

26. 7. 2018 8:30

Mě komplet dostalo to, že dcera je inteligentní, protože má dobré známky a dostala se na školu...s takhle ambiciózní matičkou za prdelí předpokládám, že to bylo tak, že se dceruška musela 11 hodin denně šrotit, pak to zvládne i kdejakej hňup, zvlášť, když v dnešním školství není potřeba myslet, stačí si něco nalejt do hlavy a vyblejt v nezměněné podobě.

Kdyby dceruška měla skutečně jiné zájmy a nebylo to tak, že jednou byla v galerii a najednou je hogo fogo, tak si sama určí jinak.

Konec konců každej jako malej sní o super práci, ale to bychom tu měli asi milion diplomatů, kdyby na to každý měl a splnilo se mu to. Stejně takovou práci dostane člověk, kterej sice neměl jedničky a červené diplomy, ale umí mluvit a dostatečně přemýšlet minimálně na to, aby netrávil ve škole víc času, než je nezbytně nutné.

7 2
možnosti
AS

lepší je u druhého hledat pozitivní vlastnosti, třeba pracovitost, spolehlivost atd. Sňatkový podvodník se umí skvěle chovat ve společnosti, umí být zábavný, ale není spolehlivý a pracovitý :-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,95
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik