Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vydržme to horko, "Svatá Anna - chladno zrána už byla, nebude to dlouho trvat, budeme jen vzpomínat. Lituji jen ty, co se z pracovních důvodů nemohou před sluníčkem schovat do stínu. Chudáci psi, ti to mají horší než lidé. Žádné potní žlázy, vyplazený jazyk. (Já se osprchuji ve studené vodě). Zdeňko, zdravím. ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím, Mirko, já si taky celkem lebedím, od toho je léto, aby to takhle nějak vypadalo. Jen ta potní kúra mi nějak víc vyhovuje v lázeňském zábalu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, jsme lidé nevděční! Když je zima, nadáváme, když je hic, to samé. Nejlepší je "zlatá střední" a to ve všem. Pocení zdar a přežití obzvlášť!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Milá Jitko, moje řeč:-)!

Ale fakt je, že někteří chudáci si v horku nosí na čele úplné brouzdaliště. Ovšem to se jim v zimě pod pletenou čepicí taky může stát;-D.

1 0
možnosti
Foto

Ty zimní fotky u mně taky nějak nefungují. Jedině chladit, chladit, chladit nebo se odstěhovat někam na sever.;-)

Přeji ti hezký den bez nadměrného pocení, Zdeňko.;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlí, jeden fakt je příjemný. Máme totiž v knihovně skoro jako ve vinném sklípku. Jde o starou bytelnou nemovitost, silné stěny to jistí. Je to barokní patrový dům, který vznikl přestavbou v letech 1696-1698. V těchto parných dnech se od nás nechce odejít ani těm, kdo vůbec nečtou a přišli jen jako doprovod.:-)

2 0
možnosti
Foto

fotky zimy nezabraly...to chce prostě pláž, slunečních a mojito :-)

4 0
možnosti
Foto

Jani, já bych do konejšivých vln hupla okamžitě. A pitný režim bych taky nezanedbávala:-)!

1 0
možnosti
Foto

Tak dáma promine, ale váš blog mě přivedl na myšlenku, že by mohlo být příjemné, kdyby tedy přivítání, namísto potřepání rukou proběhlo mezipohlavním kontaktem. Pochopitelně, osobně bych takový kontakt preferoval s opačným pohlavím ale proti gustu žádný dišputát. Jinak karma.

2 0
možnosti
Foto

Martine, Vy jste to tedy vzal hodně prakticky;-D.

Když si představíte, že v knihovně jen za dopoledne přivítám 30-40 čtenářů... ježiši, honem si to radši přestaňte představovat;-D!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,50
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik