Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D88a65v64i63d 62V23l52k

12. 8. 2018 8:30

Já mám zuby jak kůň,ale jednou jsem měl zánět a ty pohotovosti teď vůbec nějak nejsou,to bylo peklo.

0 1
možnosti
Foto

Jak jde o zuby, tak středověk trvá:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Au, Zdeni, pomohlo to aspon trochu?

0 0
možnosti
Foto

Pomohlo, Jane, jak lékař zub otevřel, tak se bolest začala vytrácet. Teď se rozhoduje, co s ním. Nerada bych se s ním rozloučila, jsem na něj tak nějak zvyklá:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdenko, aspoň vidíš, jaká je to bílá mafie. Jen by hrabali pod sebe a člověku nepomohou. Na šachtu s nima.....R^

0 1
možnosti
Foto

Přimlouvala bych se, aby zůstali. Dřív se na vesnici chodilo ke kováři, ale oběhla jsem pět, šest vesnic a kovář nikde;-D

0 0
možnosti
Foto

A už dobrý?

Zubař jako z hororu...

Což mi ale připomnělo, jak jsem si, nebožka pilná, kdysi nechala spravit zub před dovolenou a ono to neklaplo a já s tím zánětem lítala po zubařích v Hradci Králové...

0 0
možnosti
Foto

Ježiši, Jani, tak to byla vydařená dovolená, viď? Náhradní lékař nemá náš chorobopis a neví, co přesně se zuby dělal kolega. Jó zuby:-)

0 0
možnosti
JK

Myslím, že si dovolenou vzít může, ale musí ji strávit v ordinaci.

2 0
možnosti
Foto

No to jsou krvavé horory hned takhle po ránu!8-o Doufám, že tě to už nebolí.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Co se zubů týká, tak to je spíš středověká fantasy:-) Jinak - momentálně nebolí, je otevřený a jeho budoucnost je nejistá.

1 0
možnosti
Foto

Mně vždy prozatím vždy pomohlo vzít si tři růžové tabletky apu ibobrufenu, protože má výrazně protizánětlivé účinky. A zánět, to je to, co bolí.

0 0
možnosti
Foto

Ačkoli po tabletkách sáhnu jen v krajní nouzi, tak tentokrát jsem polykala ibalgin rapid, který míří přímo na hlavu a zuby. Úleva byla, ale vždy jen na krátkou dobu. Ach jo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik