Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Super, charismatická paní Zdeno, já už zůstanu tak jak jsem 

2 0
možnosti
Foto

Nadi, kdepak já a charisma. To já jen tak písemně vypadám:-).

Ale přidávám se k Vám, i já ráda zůstanu taková, jaká jsem, snad se s tím moji bližní nějak srovnají.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Vidis, Zdeni a ja si porad rikal, jaka jsi mi sympaticka. Ted uz znam dalsi z duvodu:-)

4 0
možnosti
Foto

Já vím, Jene, protože mám pěkný rukopis :-).

Ale moc děkuji a nápodobně!!!

1 0
možnosti
MS

Charismatu ovšem podléhají mnohem více ženy, než muži. Právě díky tomu mohli vyhrávat volby takoví úchylové, jako třeba Hitler, při jehož projevech zažívaly některé zfanatizované ženy orgasmus. :-)

1 0
možnosti
Foto

No, je to možné, takto jsem se nad tím nikdy nezamýšlela, ale s příkladem Hitlera si dovolím nesouhlasit, protože, jak nám dokumentární záběry prozrazují, těch zfanatizovaných mužů jsou plná náměstí, co při jeho projevech zažívali, to netuším, ale zfanatizovaní rozhodně byli, vždyť pro něj šli umírat.:-)

Ale jak říkám, je možné, že to ženy vnímají jinak. Tam, kde ženy podléhají mužům, protože mají velké charisma, tam muži podléhají ženám, protože mají velké... ale to si dosaďte sám, přece Vám nebudu napovídat;-D!

0 0
možnosti
Foto

Tak on prej má charisma... A není to nakažlivý, pani?

Myslím, že se dá žít i bez charismatu (někdo ho mylně vydává za fyzickou přitažlivost nebo dovednost bavit druhé), ale bez osobní spokojenosti a potřeby být šťastný a schopnosti to štěstí sdílet s ostatními už se žije hůře - jen tak napůl.

Díky za vtipnou úvahu, Zdeňko.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, to je ono! Řekla bych, že většina "obyčejných" lidí netouží kolem sebe stříkat charisma hasičskou proudnicí a stát se vůdcem, za nímž se šikují davy. Stačí takové to obyčejné lidské štěstí, které ale krom sebe přejeme i ostatním. Myslím, že to pak na nás poznají a je nám společně fajn.

0 0
možnosti
Foto

Nikdy mě nenapadlo (né, že bych o tom nějak zvlášť přemýšlela;-)), že by se charisma dalo natrénovat, možná ano, nevím. Myslím si, že to z člověka vyzařuje přirozeně. Ale zároveň jsem toho názoru, že když někdo připadá charismatický mně, nemusí tak vůbec působit na všechny ve svém okolí.

1 0
možnosti
Foto

V tom máš pravdu. Jako příklad uvádím právě Seana Conneryho, který mě dostane do kolen jedním pohledem i v jeho starších letech, a jiný v něm vidí nezajímavého dědka bez jakéhokoli šarmu. A ještě markantnější je to samozřejmě s lidmi, které známe "naživo". Je to právě to neuchopitelné fluidum, které se zaplaťpámbu nedá moc vysvětlit.:-)

1 0
možnosti

Ano, jedinečná osobnost - to je to oč tu běží. Charisma chápu jako takový osobnostní smoking, večerní róbu (charakter), který/á je-li dobře střižen/a a ušit/a - ve společnosti oslní. Ale jako kdyby v současné dobrých krejčí ubývalo...

4 0
možnosti

...v současné době...

0 0
možnosti
Foto

...nedá se natrénovat, je někde v nás, budˇje probuzené nebo ještě spící, být sám sebou je cesta mít charisma, ja k Vy říkáte...mít se rád ;) R^V

1 0
možnosti
Foto

Ano!!! Je zajímavé, že hlavně málokdy tušíme, jak nás naše okolí vnímá. Je to opravdu to vyzařování. Znám pár lidí, kteří si evidentně jen namlouvají, že charisma mají, a na druhé straně znám lidi, kteří to o sobě ani netuší, ale kam přijdou, tam je lidi rádi vidí a jejich společnost je těší.

1 0
možnosti
JS

Zdeničko, Ty trénovat nemusíš Tvým charakteristickým "charisma", je smysl pro humor, nadhled a pohodu!

Takže to tak prosím nech, co kdybys najednou měla charisma jako Margaret Thatcherová (doufám, že jsem té železné "lady" nezkomolila příjmení) - charisma studené ocelové konstrukce by Ti neslušelo :)))

4 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuji, Jani. No on by mi tu ledovou plotnu asi nikdo nevěřil, kazila bych ji smíchem.:-)

1 0
možnosti
AL

Charisma?

---------------

To je to, po čem mnozí touží a pořád to nemůžou získat, ani koupit.

A jiní (é) ho zas mají tolik, (viz autorka), že se jí nevejde ani do té největší kabelky. :)

Opět karma.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, to je od Vás milé. :-)

Definoval jste to dobře, nedá se to ani získat, ani koupit, to je fakt.

0 0
možnosti
Foto

On jisté charisma má třeba i pan MUDr. Rath. Vzpomínám si, když jsem byl v jeho blízkosti, že některé lékařky měly pohledy, které se vyskytují u 15letých fanynek Tomáše Kluse.....jinak samozřejmě karma.

2 0
možnosti
AL

To bylo tou blízkostí váženého MUDr. Vodvářky.

:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik