Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

To je kus od kusu - jsou tu i méně hluční lidé - ačkoli už tu máme i hlučné "Pražáky" što jssou vsheselý i do rhnána, paňatno.

2 0
možnosti
Foto

Kus od kusu - to mě pobavilo;-D.

0 0
možnosti
Foto

A teď si představ, že v Praze lidi i bydlí.8-o;-) Hudební kulisy vnímám až od určité úrovně. Přesněji od té, která přebije sluchátka.

1 0
možnosti
Foto

No právě proto, Klárko, píšu, že si vás kvůli těžkému životu považuji jako lidí na Špicberkách či v africkém lese Platbos:-)

1 0
možnosti
VT

To bude asi tím,ze jsme slovy primátorky "zpovykaní".Tak nás ten srumec prazský nabíjí.

0 0
možnosti
Foto

Ale nevěřte tomu, kdo ví, jak to je ;-D

0 0
možnosti

Ó Velvary, ó Velvary! Kde jsou mé tolary?:-)) No, a právě, že v Praze:-D

Za ten úděsný mumraj může rozmach turistiky (to je ve všech velkoměstech), a pak to, že se největší nabídka pracovních míst soustředila do Prahy.

Jsem ráda, že jsem zažila dobu, kdy byla Praha poklidná.

(jo, a za ten hudební kravál v obchodech může blbost lidská:-))

Ale i tak...představa, že bych neměla vidět panorama Hradčan (a nejen), je absolutně nepřijatelná. Za celá dlouhá léta se mi ten pohled neokoukal. Praha je moje milovaná.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, to je krásně řečeno! R^ Mám tam též oblíbená místa a zákoutí, na která nedám dopustit.

1 0
možnosti
Foto

V Praze je blaze, ale ještě raději peláším k domovu;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Že něco není v pořádku je mi jasné z toho, že se do Prahy vždycky těším, ale vracím se úplně zdrchaná a s dunící hlavou.

0 0
možnosti
MM

Každý živočich, který se rozhodne žít v nějakém prostředí se musí naučit v něm žít.

Praha je nejlepší! :-)

0 1
možnosti
Foto

Já mám Prahu ráda, ale někdo jí moc ubližuje. A to mi vadí.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni,báječný článek, moc jsem se pobavila:)))

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Kačí, to je od Tebe miléV

0 0
možnosti
AL

Pěkný článek. Hlavně, že jste to vydržela - udržela.

Prahu mám rád, mimo jiné i proto, že je nám přináší největší zisky do firem.

Na bydlení, ale není. Naštěstí nemusím toto nádherné město obývat trvale.

Poznámka:

Nedalo by se Vás a některé jiné blogerky "naklonovat", aby zde bylo více takových článků?

Přeji bezva den. Karma.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Arnolde, zdravím Vás! Toho bláznění je mi fakt líto, protože jsem do Prahy vždycky jezdila ráda. Jak se vlak blíží na Masaryčku a výhled je širší a širší, vždycky je mi chvíli tak jako hezky u srdce.

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni a teď si představ, že jsou i tací, kteří tam musí jezdit každý pracovní den;-). A navíc ten randál v obchodech je jako infekce, od Prahy se nakazily už i Čelákovice, kam jezdíme nakupovat. Už se naplno vyhrává i tam;-)

3 0
možnosti
Foto

Hele, ta infekce je daleko širší - třeba v obchodech Adidas je takový kravál, že musím na prodavačku řvát. Už tam nechodím a raději si upletu ze slámy sandály....

6 0
možnosti
Foto

Mé životní krédo zní: Rád jezdím do Prahy a ještě radši z Prahy.

8 0
možnosti
Foto

;-D Včera bych si mohla cestou domů nechat vytetovat na to bolavé čelo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,98
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik