Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Paní Ortová,

a oni vás ti strašní Pražácí snad nutí jezdit do té příšerné Prahy?

0 2
možnosti
Foto

No, je to moje hlavní město, tak tam mám vstup normálně povolený;-D. Ale, pane Vaňku, že Vy jste článek nečetl, že jste mrknul jen na nadpis a perex? Jinak byste věděl, že ten článek je psaný v nadsázce a ve veselém tónu.

8 0
možnosti
Foto

Já jsem rodilý Pražák a Prahu zbožňuji.

2 0
možnosti
Foto

To je správné, když se někdo někde narodí, má to tam mít rád.:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik