Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdeňko, pracuji na v Praze na Václaváku, takže přesně vím, o čem píšeš. Jak ráda se vracím domů za Prahu. Vždycky na mě dýchne klid. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to Tě, Soňo, hned zařazuji mezi hrdiny, kteří jsou hodni obdivu!;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, Praha i jo, ale s nějakým průvodcem.... Moc hezky si popsala svůj výlet. Jsi odvážná žena, že se pustíš do té divočiny sama.

1 0
možnosti
Foto

;-D To víš, Bohunko, nepohrdla bych ani nějakým tím šerpou, ale na Masaryčce se bohužel žádný nefasuje.

0 0
možnosti
LI

Já Prahu "ráda", tak den, dva, Plzeň pak ten půlrok - protože ten další mám oba vrcholy Ostrého v přímém přenosu. Moc zdravím ;-)

1 0
možnosti
Foto

Také zdravím a děkuji za milé vyjádření!R^

0 0
možnosti
VN

Zdeni, v Praze koukají na Hradčana, v Liberci koukáme na Ještěd, na co se kouká u vás ? :-)

0 0
možnosti
Foto

Vlasti, u nás hledíme na HORU ŘÍP a na panaromata Českého středohoří.:-)

0 0
možnosti
VN

Do Prahy už nejezdím, ale nechám si o ní povídat. R^ Vzpomínám na týdenní dovolenou v Praze. byly jsme ubytováni v hotelu Pyramida. Dopoledne jsme absolvovali s průvodkyní a odpoledne jsme courali po Praze sami . Klidně bych

to absolvovala znova, ale v nějakém hódně klédkovým tempu ...

1 0
možnosti
Foto

J84a61n 73Š62i23k

12. 10. 2018 10:08

Vždycky mě pobavíte a pohladíte!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, jsem ráda, když je aspoň trošku veselo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdenko,jako se vždy do Prahy těším,tak pak se zas těším,až odtamtud vypadnu. A všichni tam strašně pospíchají,hlavně v metru.:-)

On Liberec je taková menší Praha,ale nepřijde mi to tu tolik uspěchané,jako v Praze.

1 0
možnosti
Foto

A navíc má Liberec krásný výhled a objímají ho lesy, potom menší Praha nevadí :-). Pěkný den, Šárko!

0 0
možnosti
MV

taky jsme na vesnici spokojenejsi

a alexandrovci ve spajzu - mooooooooc pekny

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku, a přiznávám, že jsem těmi Alexandrovci pobavila sama sebe, není to divný?;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeničko jak já ti rozumím;-)R^

moc vtipně napsáno-smála jsem se od začátku do konce ikdyž to vlastně moc k smíchu není, protože je děs na co si lidi zvyknou a v jak absurdním světě žijeme

1 0
možnosti
Foto

Libuško, přesně tak, žijeme v absurdním světě a někdo nám ho podsouvá jako normu. Vyzobávám si pro sebe jen to pěkné a pak hupky dupky zase do klidu:-).

0 0
možnosti
Foto

Taky nesnáším hudbu v obchodech nebo v restauraci, kde díky tomu málem neslyším vlastního slova. Proč? To jako aby se zákazníci při nadměrném tichu nenudili?

P. S.: Před chvílí jsem něco hledala ve špajzu, naštěstí z něj žádní Alexandrovci nevypadli.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

;-D No v té kabince to byl, Pavli, horor. Měla jsem nutkání tu odrhovačku vypnout, ale čudlík nikde:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik