Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moje vyznání

Já takhle kafíčko po ránu,

a po obědě znovu...

Na noc už raději šláftruńk,

lepší než reklamy z ČT, či Novu... Namísto kavárny pohodlí domova, se vším, co k tomu patří - namísto espresa z malého hrníčku, pod lampou v pohodě přečtu si knížku ... Díky, Zdeničko... Fajnové kafování přeji. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Mirečko, krásně jste mi svůj rituálek popsala. Děkuji a přeji pěkný den!

0 0
možnosti
Foto

R^Už není kafečas, tak aspoň zdravíme.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já vás též, kočky moje! ;-)

0 0
možnosti

verše o kávě pro nás blogery ... každou neděli R^ dik Zdeni ...

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, Vlasti! A děkujiV

1 0
možnosti

Taková dobrá káva nezvedne krevní tlak, ale potěší. Usmívám se.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, tahle se dá konzumovat i večer.;-) Děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Jako notorický kafař a nejapný kavárník jsem si na Vašich verších pošmákl. Moc pěkné

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a na dálku si s Vámi přiťukávám plným šálkem.;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! A přeji Tobě i Soně příjemný a klidný adventní večer.

1 0
možnosti

Děkuji za pozvání.

A já Vás (včetně chotě, milence nebo koho chcete) zvu dnes večer do restaurace Brasileiro ve Slovanském domě na Příkopě.

Začínáme v 19: 00.

Rádi Vás uvítáme mezi sebou, pokud se ovšem nebojíte trochu větší společnosti. Odvoz domů kořárem je zajištěn!

Zatím Vám nabídnu ke kávičce pouze karmu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Jejda, takové pěkné pozvání. Nemít Prahu trochu z ruky, už bych vaši společnost posilnila svojí přítomností;-). Tak dobrou zábavu!

0 0
možnosti

Poetická kavárna u Zdeňky, pro mlsouny ten správný šálek kávy :)

4 0
možnosti
Foto

Jéé, Janičko, kavárna u Zdeňky, to je pěkné. Děkuji a hodně příjemný večer přeji!V

1 0
možnosti
Foto

Zdeničko, vzala jsem vás za slovo a po filmu Bohemian rapsody (mimochodem úžasný a doporučuji obzvlášť v malých kinech a dopoledne - lépe si ho vychutnáte) jsem zašla do malé kavárničky a světe div se - odehrával se tam 1,5 hodiny příběh můj a kavárnice. Ani noha tam nevkročila - prý jak začal ten advent, tak lidi vyšilují v chrámech konzumu. Jak jsou krátkozrací!! Pěkný zbytek neděle.

1 0
možnosti
Foto

Janičko, děkuji Vám za tip na dobrý film. Přichází ke mně na něj jen samá chvála. Jak to bude možné, určitě ho vyhledám. Příhoda z kavárny je smutným odrazem konzumní doby. Kdy jindy by si měli lidi udělat příjemnou chvilku, vždyť první adventní neděle k tomu přímo vybízí. Zkrátka jste udělala radost hned třem lidem: kavárnici, sama sobě a mně takyR^.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS