Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po čuchu se dá poznat spousta věcí, ale charakter bohužel ne...;-) Dneska už jsem si prskla, ale nikdo tu nebyl, jen kočičák. A ten se akorát leknul.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, však oni kočičáci taky umí šikovně prsknout, až člověk poskočí a pak se tomu zasměje.;-)

1 0
možnosti
MV

mama se mnou jednou rozvijela teorii o tom, ze by bylo fajn, kdyby levaci - vite jako to myslim - napadali treba na nohu, nebo furt skytali - aby je ostatni rozpoznali

Vy na to jdete pres vune a treba psikani....ja uz pomalu dopsikavam, ale bylo to par dni hotovy peklo - to vite, muzskej a ryma...

krasny dny preju

1 0
možnosti
Foto

Jéé, tak, Marku, hlavně hodně zdraví a příjemnou rekonvalescenci. Já jsem na tom momentálně hůř než chlapi;-).

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, zasmála jsem se - i když vím, že ten ucpaný nos by nikomu moc v tom "očuchávání" nepomohl. Já dávám přednost pohledu do očí. Kdo pohledem uhýbá, tomu se raději vyhnout. "Oko do srdce okno"... (Ještě štěstí, že kapénková infekce se nešíří po internetu, aspoň ten nám při rýmě zbývá.) Hezký mrazivý den.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, to je pravda, oči umí prozradit hodně. Teď jsem si vzpomněla na Četníka za Saint Tropez, jak Louis de Funès ukazuje na oči a říká četníkům: Sem se mi dívejte!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni mám ucpaný nos a pšíkám kudy chodím takže to tvoje hepčí vespolek na mě sedí dokonale;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, tak se plavíme na stejné lodi. Já jsem skončila na antibiotikách a kýchám tak šíleně, jako bych usilovala o zápis do Guinnessovy knihy rekordů.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik