Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za erudované informace, pokusím se aplikovat v praxi.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsem Tě inspirovala a ten pokus na sobě podstoupíš.;-D

0 0
možnosti
PK

Výborně. Děkuji a karma

1 0
možnosti
Foto

I já děkuji a šťastný nový rok přeji!!!

0 0
možnosti
MV

Ouplny slaninovy lázně....

2 0
možnosti
Foto

Marku, nevylučuji, že se to v lázeňství uchytí;-D.

0 0
možnosti
MB

No tak - to je dobré! Kolegyyně Slaninová už má svůj významný den a dokonce vstupuje do lékařství! Co bude se mnou? Zdraví Vás Buček Miroslav - Často i úředně oslovován i s kroužkem ... :-)

2 0
možnosti
Foto

To jsou chutě po ránu! A pro mě velké překvapení, slaninu miluji, takže nemusím mít ode dneška nečisté svědomí. Je tak zdravá, jak si jen můžem přát;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, vidím, že máš zdravý přístup ke všemu pozitivnímu. Tak v novém roce doporučuji koloběžku, do ruksaku slaninu a hurá na výlet!;-D

0 0
možnosti
IM

I82v95a 91M82a55r79k45o34v65á

31. 12. 2018 8:20

Zázračný všelék výborné chuti, léčí deprese i hemeroidy;-D Nevim, proč to ještě nemaj v lékárnách? Dík za zajímavé informace ZdeňkoR^

1 0
možnosti
Foto

Ivo, věřím, že to časem přijde a bude to třeba bez doplatku;-D!

0 0
možnosti
LI

Hned ráno "pomastím" pro slaninu a zapeču s brambory.R^

Ostatní body taky na I.A ;-D

1 0
možnosti
Foto

Takový plán musím pochválit! Jen doplním - zapečenou nepřikládat, jen konzumovat;-D.

1 0
možnosti
PT

P72e85t90r 78T48o81m84e85k

30. 12. 2018 23:04

Když už se to tady řeší. Já mám taky návod. Trpěl jsem tím několik let, měl jsem různé prášky, masti a já nevím co ještě. Pak jsem musel na kolonoskopii, měl jsem strach jak to proběhne a stal se zázrak. Po kolonoskopii jako když utne. A klid je už asi 5 let.

1 0
možnosti
Foto

Tak to gratuluju, že je po potížích, i když tohle vyšetření je pěkná kruťárna. Držím palce, ať máte definitivně pokoj a už to nemusíte absolvovat.

0 0
možnosti
VN

Vzhledem tomu, že moje lékařka mě dost často říká, něco si kupte . Tak si půjdu koupit slaninu, mám jí také ráda ... ;-D

Zdeničko, přeji vám vše nejlepší do roku 2019 ... R^

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, pak paní doktorce povězte, čím si vylepšujete zdraví, co na to asi řekne:-)?

Tak hodně zdravíčka do nového roku, ať se tu často vidíme.V

0 0
možnosti
Foto

Ajajaj, tak to jsem slavný den slaniny smutně promeškal: Dnes jsem jedl jenom domácí klobásu! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak, Marku, zítra napravit a pak každý den po dvou dekách koštovat:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,00
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik