Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NM
Foto

Aha. Tak to mi zatím žádný voják neprozradil. Díky;-)!

0 0
možnosti
DS

Nádhera, Zdeničko, já snad tu slaninu začnu kupovat ;-D, když je to takový poklad. Mějte se krásně teď i v Novém roce 2019V

1 0
možnosti
Foto

Milá Dášo, slaniny není nikdy dost na cokoli:-). Tak šťastné vykročení do roku 2019, ať se nám ten výšlap povede a líbí!

0 0
možnosti
Foto

Slaninu já můžu jakkoli:-) Švagr kdysi vyprávěl, že mu při angíně máma dávala slaninový obklad na krk, on vždy zalezl pod stůl a obklad sežral...R^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, švagrův obklad mě hodně pobavil:-). Já si vždycky vzpomenu, jak ve filmu Pod jezevčí skálou jedl malý Véna v podání Tomáše Holého u dědy hajného vždycky špek s chlebem... a s takovou chutí, že ji dostanu taky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Správná hospodyňka pro slaninu i přes plot do řeznictví skočí! Mňam!R^

1 0
možnosti
ZD

Nejspíš to tak bylo i v Babičce a na nátlak neziskovek dotovaných výrobci léků proti cholesterolu .......

1 0
možnosti

To je univerzální slaninový blog, Zdeňko!:-)

Je pravda, že nemít doma slaninu, žádnou, je skoro tragédie:-D

Takže provoláme slanině slávu!:-)))

A Tobě dík za blog!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuju, moc ráda jsem Tě tu předsilvestrovsky potkala! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Co všechno se nedá slavit.8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Už to bylo zapotřebí, to se furt slavěj nějaké revoluce a na slaninu by se zapomnělo ;-D.

2 0
možnosti
Foto

R^tak až potkám někoho komu z nosu a uší trčí slanina tak alespoň vím, že to není blázen ale že se léčí podle tvého receptu;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Libuško, zajímavá by mohla být lékařova reakce, pokud by takto ošetřený pacient přišel k proktologovi ;-D.

0 0
možnosti
VV

A co skotelnik?

U nas je jen anglicka slanina. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Uvažovala jsem podobně, ale když já se se škotelníkem neznám, tak jsem si netroufla ;-D.

Anglická je skvělá do té bašty, co popisuji na konci. Dobrou chuť! ;-)

0 0
možnosti
Foto

J76a91n 52P52r91a91ž37á34k

30. 12. 2018 20:39

R^Zdeni, tusim, ze v lednici urcite musi byt kus speku. Jdu to zkontrolovat:-P

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, já jsem právě zjistila, že nemáme slaniny ani kousek, takže budu muset do dalšího roku vstoupit s několika nedoléčenými zdravotními neduhy.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,00
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik