Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi zakladatelka nového oboru - tzv. slaninologie. Vzhledem k tomu, že jsi první, můžeš se ihned považovat za profesorku oboru.

Jen se chci zeptat - v rámci ekologie - na další použitelnost plátku slaniny v rámci terapie hemoroidů. Vzhledem k rozšíření tohoto neduhu by byly případné ztráty slaniny (tedy v případě vyhození předmětného plátku) celonárodní katastrofou. Děkuji za rozšíření obzorů.

Pěkný večer.

3 0
možnosti
Foto

Tak teď jsi mě moc pobavil, díky Ti!!! Snad Tě zaujme, že jsem v textu z estetických důvodů vynechala praktickou poznámku, kterou má teta v původním zápisu, že je nutné po každé velké potřebě tu slaninu vyměnit.;-D

Také Ti přeji příjemný večer.

0 0
možnosti
Foto

Co se všechno nedozvím.;-D Zdeňko, moc děkuji. Tak šťastný nový rok a hodně zdraví i se slaninou. ;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Milá Soni, já děkuji Tobě! Tak ať v novém roce máme co nejméně důvodů tu slaninu používat coby obklad.:-) Pěkný večer Ti přeji!

1 0
možnosti
ZD

Perfektní dík.

2 0
možnosti
Foto

A já děkuji Vám! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,00
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik