Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc pěkné vyprávění Zdeni-já bych o trapasech mohla napsat hotovou bichli;-)

2 0
možnosti
Foto

Napiš, Libuško, já taky na sebe všechno prásknu, jen když je veselo a lidi se zasmějou.;-)

1 0
možnosti
JS

Vlastním dost vlastních trapasů, tedy soucítím s těmi, které to potkalo :)

2 0
možnosti
Foto

Někdy to jsou, Jani, hodně horké chvilky, ale vzpomíná se na ně s úsměvem. To mám na nich nejradši.

1 0
možnosti
PV

Každý z nás určitě nějaký trapas zažil - to se může stát, ale směje se jen ten, který si myslí, že jemu se nic stát nemůže a my víme jak hluboce se tito naivové pletou :-)

1 0
možnosti
Foto

Abych pravdu řekla, já skoro lituji ty, kterým se žádný trapas dosud nepřihodil. Určitě ho mají teprve před sebou a nevědí o tom, proto se tak od plic chechtají ostatním:-).

0 0
možnosti
AL

Čtrnáct dní nic, až teď. Už jsem začínal mít abstinenční příznaky.

Bezva článek, je vidět, že jste ve formě. Moc za něj děkuji.

Pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Máte dobrý postřeh. Na začátku roku mě neodkladné povinnosti drží jako rukojmí.

Také Vám přeji pěkný den, teď už podvečer

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný článek, Zdeni. Bez trapasů by to na světě nebylo ono:-)

2 0
možnosti
Foto

S tím naprosto souhlasím. Bylo by bez nich smutno a člověk by se mohl začít brát moc vážně;-).

1 0
možnosti

Trapasy...koření každodenního života, nebo-li "oživení v sále" :-DD

To musí být!

A Tobě, Zdeni, za jejich připomenutí dík!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, stačí, abych si na některých z těch mých vzpomněla a zaženu všechny chmury.:-)

1 0
možnosti
MV

ty nejvetsi trapasy bejvaj povetsinou ty, kterym se po odezneni dokazeme s chuti zasmat, Zdenko

1 0
možnosti
Foto

Ano, moje paměť si je štosuje do šuplíčku a ve vhodnou chvíli do něj sáhnu. Já se druhým moc smát neumím, vždycky mi jich je spíš líto, ale sobě, to je jiná:-).

0 0
možnosti
Foto

I trapasy patří k životu. Pár lidí při tom rozveselí, a ten dotyčný by se nejraději do země propadl. (A přece - něco podobného se málem stalo i při vyhlašování prvenstvi v soutěži párů na poslední StarDance... Veronika se omylem zaměnila za Veroniku (jiného příjmení). Chybou moderátorky Kostkové...:-/

1 0
možnosti
Foto

Tak to je přesně ten případ, kdy je mi postižených líto. Tento druh trapasů sice rozkvete, ale nezavoní. Já si snad dneska udělám večer vzpomínání na své trapasy, ať je veselo.:-)

0 0
možnosti
JA

Asi by bylo dobré vysvětlit důvod toho trapasu. Shoda jmen? Ten ředitel nemůže vědět, že mezi pozvanými je ještě někdo jiný se stejným jménem....

1 0
možnosti
Foto

Ano, šlo o shodu jmen. Já to v té příhodě vysvětluji v poslední větě, kde zmiňuji, že šlo o jmenovce:

Bylo mu jasné, že se hned zítra bude ze středočeských sboroven ozývat učitelské hihňání, až přítomní kolegům vylíčí, jak musel svému jmenovci vrátit převzatý tubus s diplomem.

Zdroj: https://zdenkaortova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696210

a kouzlo příhody spočívá i v tom, že pan ředitel věděl, že všichni vyznamenaní byli včas na tuto skutečnost upozorněni, ale on žádné oznámení neobdržel, tudíž věděl, že vyznamenán určitě nebude. Přesto při vyslovení jeho jména radostně vyskočil a na pódium spěchal. Uff, ještě dnes je mi za něj horko.

0 0
možnosti
Foto

Jó trapasy. Největší jsem zažil, když jsem svou budoucí ženu v počáteční fázi vztahu po krásné noci v ranním polospánku oslovil jménem její předchůdkyně. To neokecáš......R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik