Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Chudák, takovou radost z ocenění určitě měl...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já vím, že by radši vydržel pár facek. To byla hrozná situace.:-)

1 0
možnosti
VN

Trapasy mám ráda, takové ty běžné přeřeky, atd. Ale i mě se povedlo,na podnikové zábavě , po navštívení WC, jsem si kousek sukně vzadu zastrčila za punčocháče. Přešla jsem tak půl sálu, no naštěstí se většina lidí nevšimla,

ale já byla mladá, tak jsem se trošku trápila ... ale jen chvíli.....;-D

2 0
možnosti
Foto

Chacha, na to se pak taky krásně vzpomíná. To byla horká chvilka.:-)

0 0
možnosti
ND

Taky mám pár trapasů za sebou, povětšinou když jsem se nejvic cítila jako dáma hehehe

1 0
možnosti
Foto

Ano, když člověku na tom, aby zapůsobil, hodně záleží, zrovna se ztrapní.;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik