Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňko, může to být i jinak. Většina členů naší početné rodiny slaví narozeniny na podzim, od října do Vánoc. Takže nevhodné dárky se mohou věnovat pod stromeček. Jen si člověk musí dávat bacha, aby je Ježíšek nenadělil tomu, který je věnoval . (I to se už stalo. Byla to flaška šňapsu - tam to nebylo poznat. Díky za pohodový článek ;-);-);-). Těch je tu poskrovnu, jako šafránu....

1 0
možnosti
Foto

Mirko, takhle obráceně je to taky vtipné:-). Inu, když je rodina širší a příbuzenstvo nečítá jen dva tři členy, pak by tato finta mohla být uskutečnitelná.

0 0
možnosti
Foto

Narodila jsem se na MDD. A jako dítě si užívala,že mám svátek i narozeniny v jeden den;-D

Pěkný,Zdeňko,pobavilo.R^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, děkuju! Úplně vidím roztomilý výjev, jak má malá Šárinka dvojnásobně slavnostní pocit.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^to je zas parádní blog- vždycky něčím překvapíš Zdeničko-ovšem ten den mokřadů, ten mě dostal;-D jdu otevřít šampáňo abych připila všem mokřadůmR^

2 0
možnosti
Foto

to není špatný nápad, na šampáňo se vždy nějaký důvod najde.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám narozeniny v půlce ledna a to ještě ti co dostali nevhodné dárky k vánocům asi nestačili rozhodnout co s nimi;-D,

anebo mám ve svém okruhu lidi co nedostávají nevhodné dárky.

1 0
možnosti
Foto

Tak to se máte fajn, když mají příbuzní inspiraci i po svátcích.;-) A já Vám přeji dodatečně vše nejlepší, od půlky ledna ještě tolik času neuteklo!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Martine preji vse nejlepsi k narozkam a Tobe, Zdeni, posilam hromnicovy pozdrav:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzíku! O hodinu více je nadějné, tohle Hromnicím jde, proto je máme tak rádi;-).

1 0
možnosti

Zdeni, to jsem se zase pobavila. A protože se mě to co by dup (nebo dub:-D) taky týká, jsem ráda, že mi nikdo vánoční dárky nenosí:-))) Momentálně moje chuťové buňky bijí pro uherák, tak si místo bonbónu ukrojím kolečko, jo? Nevadí, že?:-)))

Hezký víkend!:-) A dík!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, tak už mě zase mrzí, že nebydlíme poblíž. Daly bychom si kafíčko, Tvůj uherák a já bych přinesla na kolečka nakrájenou čabajku.V

1 0
možnosti
Foto

Jo, paráda, dnes je důvod si ten druhý únor užít :-)R^ , a svatá pravda na závěr, doma slavíme oba už pár let kolem dokola pětatřicátiny ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pětatřicátiny bych taky brala, a jak ráda. Tak já si vezmu od Vás mustr.

A dnešek pěkně oslavte, aby mokřady nemrzelo, že jsme to odflinkli:-).

1 0
možnosti
JS

Ten mezinárodní den mokřadů, si okamžitě píšu! :)))

Můj syn se podíval na svět 22.2. - ponožky nedostane a hity TV Šlágr, by možná předělal na techno :))))

3 0
možnosti
Foto

Janičko, to bude fuška vymyslet jako dárek něco lepšího než ty moje typy na ponožky a šlágrové hity.;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Tomáši! Tak živijó a gloglogloglorijá, ať žijeme společně s mokřady i my;-D!

0 0
možnosti
Foto

A co teprve narodit se před Vánocema?;-) 2.2. měla svátek babička...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moje další kamarádka je Eva taky nemá s gratulací k svátku na růžích ustláno:-).

Babička byla Nela?

1 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik