Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, napsala jsi to pěkně a dokonce tak, že se budu muset zamyslet i sám nad sebou.I když mě vlastně ted sezona začalaR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavle, ale radši se nezamýšlej, stačí, když budeš hlavu pravidelně luftovat.:-)

1 0
možnosti

No, toto...Zdeni, ty milovnice sportu a zakazuješ gaučing u tv!:-))) A přitom je tak oblíbený. Ta poslední věta s tou čepicí nemá chybu.

Hezký týden, Zdeni! A dík.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Maruško, díky moc! Já to beru tak, že o tom, že by u televize nemohly polehávat ženy, tam nic nepíšou. Tak jsem včera ten biatlonový závěr sezóny úplně v klidu absolvovala.:-)

1 0
možnosti
MB

Potvrzuji Váš výzkum - Jako mladý s bytem, jsem se do limitu 20 hod čumění na TV nedostal! Výsledek, dialog s otcem - Návštěva rodičů s podstatným sdělením :

Tati, asi bych se měl již oženit, (31 let). Jó, jo, synu, roky na to máš, byt taky - nic nenamítám. Představ si, Hlavica začal chovat ovce a já odebírám jejich trus. Tati, mám děvče a ono se hlásí! No a ten trus dávám do bečky - míchám a podlévám s tím rajčata i jahody, úžasné! Tatíí, snažím se ti tady sdělit, že bych se měl oženit!! Co furt máš - Již jsem se vyjádřil. I slepice má - to je výživa! Probóóha otče, sděluji ti, že budeš dědek! = Cože - kdeže - Jakže !? No už je to i běžně vizuálně patrné - Prostým náhledem se přesvědčíš i ty samotný! No to je Neslýýchané - Jsem znemožněn před celým Krnovem! Mám tomu rozum,ět tak = že jsi Synu oplodnil děvče - Nemaje se k výsledku svému !? Ale maje - maje ...

Měl jsem prostě čumět na TV! Citace je 100%, tak se rodič spisovně vyjadřoval - Dnes starší dcerka - Lékař. Historka oběhla celou rodinu a i jsem nucen k jejímu vypravěčskému opakování. Otec míchal - já míchal - Život promíchal. Jo, jo - gauče:-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Miroslave, cožpak míchání, to je dobré, horší je namíchnutí.:-)

Děkuji za tradičně parádní vyprávění, které jsem s chutí četla.R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdenko, poslušně hlásím, že jsem svou úlohu stran rozmnožení splnil tak říkajíc nad plán. Nyní již polehávám na gauči a kvalita mých spermií je mi celkem fuk. Ale máš pravdu, syna vykopu od kompu, ať se ještě dožiji vnoučat.

Karma za bezva ráno.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Tomáši, to ráda slyším, ale přesto pro všechny případy pod kloboukem pravidelně větrej :-).

Děkuji a přeji fajn start do nového týdne!

0 0
možnosti
Foto

J91a86n 81Š29i67k

25. 3. 2019 7:58

Mám moc rád Vaše myšlenky :-) Jsou opravdu ze života V roce 1980 se zamilované páry bavily na rande o spermiích asi tak často jako členové motorkářského gangu o krupicové kaši

Zdroj: https://zdenkaortova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=706233

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Šiku, a přeji příjemný start do nového týdne!

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik