Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Zdeni, Zdeni . . . to zas bylo prima čtení ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milá Vlasti, díky moc! Krásně Vám to po ránu rýmuje:-)V!

0 0
možnosti
JP

Děkuji za zřejmě skvělý večer pro kdysi prvního kritika mých básní. Jiřího Žáčka jsem poznal jako báječného člověka, který mě toho mnoho naučil. Nemám zrovna v lásce autority, ale u něj jsem s tím neměl problém. Neměl sebemenší potřebu se sebeprezentovat nebo dokonce vyvyšovat, byl skromný, jak to jen šlo. K tomu jedna příhoda: jeli jsme společně na kurzy Prázdninové školy tance, které jsem pořádal a kam jsme ho pozvali na besedu o jeho poezii. Už tehdy byl velice známým autorem a nesmírně oblíbeným. Cestou do jižních Čech si nás stoply dvě mladé dívky, co s batohy mířily také na jih. Stavili jsme se s nimi v motorestu, protože cesta byla ještě daleká a my měli hlad. Jiří si odskočil na toaletu a já, aby řeč nestála, jsem se zeptal dívek, jestli čtou současnou poezii. Řekly, že moc ne, že milují jen jednoho básníka- Jiřího Žáčka. Když se Jiří vrátil ze záchoda, tak jsem mu oznámil, o čem jsme si povídali. Jen se usmál a neprozradil se. Dívky jsme vysadili na křižovatce za pár kilometrů. Dodnes netuší, že je svezl jejich oblíbenec osobně. Jo a na té besedě měl obrovský úspěch a potlesk, dotazy (i když šlo o taneční a ne literární školu) pršely až do půlnoci. Díky za blog, Zdeňko, pro Jiřího. Zaslouží si to, je to úžasný člověk. A vy taky.

1 0
možnosti
Foto

Milý Josefe, jsem hodně potěšena, že se zde mohl vyjádřit i někdo, kdo Jiřího zná osobně. Vaše příhoda na jeho povahu sedí naprosto přesně. On je takový dodnes. Naprosto neokázalý, skromný, prostě úplně normální člověk, ale s velkým talentem, který celý život krásně zúročuje. Určitě víte, s jak vážnou nemocí bojoval, že přišel o hlasivky i o nejbližšího člověka, když mu zemřela jeho milovaná žena. A dnes i s hlasovým omezením znovu beseduje, píše, chodí mezi lidi, prostě žije a bojuje dál. Má můj obrovský obdiv i v tomto směru. Vždycky pro mě bude po umělecké i lidské stránce velkým vzorem.

A Vám moc děkuji za milá slova a sympatickou příhodu!!! V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Marku, a velikonočně Vás zdravím!

0 0
možnosti
AN

Moc pěkné. Vše už tady bylo řečeno. Tak díky.

1 0
možnosti
Foto

Srdečně Vám děkuji a přeji pěkný Hod Boží velikonoční!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc děkuji za report z krásné akce.R^

2 0
možnosti
Foto

A já děkuji Tobě, Pavle, za nakouknutí i za ohlas! ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^super akce Zdeni-dík za zprostředkování-jsi čupr knihovniceR^

a starostu máte fešáka;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Libuško. A jooo, náš starosta je nejen pěknej na pohled, on je navíc hodně dobrej starosta se smyslem pro humor.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak si představuji čistou radost života.

Děkuji za krásný blog a přeji krásné velikonoce.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, protože přesně tak jsem to vnímala, fakt čistá radost ze života a ze všeho neuchopitelného, ale o to milejšího, co přináší.

I Vám přeji příjemné velikonoční svátky!

2 0
možnosti
IL

I64v57a71n30a 46L23a94n87c77e

20. 4. 2019 14:03

Setkání s p. Záčkem vám také závidím a krásné velikonoce...R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, každého setkání s ním si velmi vážím, je to báječný člověk.

Užijte si krásné Velikonoce!

0 0
možnosti
MV

Tak já se přidám taky: Klukům hodně vajíček, holkám pěknej zajíček přeje Marek Valiček. Fajn svátky, Zdenko, preju. A díky za milej blog.

6 0
možnosti
Foto

Marku, to je tak pěkný, moooc děkuju!:-) Také přeji krásné Velikonoce, počasí spolupracuje, co víc si přát.V

2 0
možnosti
Foto

:-)R^takové setkání Ti dost závidím.

3 0
možnosti
Foto

Jsou to, Šárko, chvíle, za které je člověk osudu vděčný.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik