Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňko, na tu blbovinu s předvyplněnými pohlednicemi reagujete perfektním humorem R^;-DR^

Ale jsou to čučkaři, nedotáhli to. Měli si tam ještě přidat svůj dovětek á la: "Vám přeje Váš oblíbený KAUFMARKT (nebo LOJDL)" Pak by to člověk už ani nemusel podepisovat, stačilo by dopsat adresy a rozeslat známým ;-D

1 0
možnosti
Foto

Cha, vidím, že inovace má ještě rezervy. Marku, ne abyste si to dal patentovat, nebo se toho ještě někdo chytne;-D.

0 0
možnosti
DV

D53a57v53i12d 35V58l74k

22. 4. 2019 12:01

To je teda konina ty pohlednice8-o

2 0
možnosti
Foto

Na předtištěné už jsme celkem zvyklí, ale aby to bylo popsaný komplet, to je divný maximalismus;-D.

0 0
možnosti
Foto

Přeji Vám krásné svátky, bohatou pomlázku.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přání, Katerino. Pomlázka bohatá byla, prostě fajn den. Tak teď já Vám přeji alespoň příjemný poslední velikonoční večer.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak já nemám ráda hromadné esemesky a předtištěná přání!

1 0
možnosti
Foto

Já jsem z nich taky nešťastná. Poslat předtištěný pozdrav mi přijde pro obě strany takové potupné.

2 0
možnosti
Foto

J54a17n87a 81M11a36j52o86v68á

21. 4. 2019 21:01

Vidíš? to je pak skoro zbytná pohlednice, že? Přelepit, přepsat :-).

2 0
možnosti
Foto

Jani, je vidět, že víš, jak na to! ;-D

0 0
možnosti
MP

ZDENICKA JE JEDNICKA

ZASLOUZI NEJEN NA TRICKA

DOKONCE I NA ZNAMKY

A RIKANKU OD POHANKY

ZDENICKA JE JEDNICKA

LEPSI NEZ SLIVOVICKA

PROTO TAHLE BASNICKA ;-DR^

1 0
možnosti
MP

ZDENICKA JE JEDNICKA

TO VI I PARAPLICKO

A VI TO TAKY PENICKA

ZE ZASLOUZI ICKO

A VI TO I MA BABICKA, ZE

CHCE TO MLASK NA LICKO

A NEJEDNO V

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, hezky jsi to napsala. Já bych takové přání neposlal, protože bych to považoval za neosobní.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju! Já vždycky říkám, že je to takové potupné pro obě strany. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, Zdeni, snazej se, ale my se nedameR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si před těmi zhůvěřilostmi vystavěla příkop.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,75
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik