Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pobavilo, potěšilo.

Samozřejmě, že oba víme, že přizpůsobovat se, "podbízet se" maldé generaci, nemá cenu. Oni si to stejně přetaví po svém.

A nesmutněte. Váš syn ocení jaro ve dvou případech: až se zamiluje a až bude starý.

Hezký zbytek neděle.R^

1 0
možnosti
Foto

Pravdu díte, Martine, děkuji Vám za zastavení! Jen Vás opravím, Martin je syn kamarádky, já syna bohužel nemám. Ale za to mám ráda mladé lidi a těší mě být v jejich společnosti. Však i v knihovně si jich užívám dosyta:-).

1 0
možnosti
Foto

R^paráda! Samozřejmě kočka kontrolujici sousedy jasně vede.!:-))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Soni, moc! Před Tvým profi pohledem se moje fotky sice krčí studem, ale jsou dělané od srdce :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik