Diskuse

Tenisové vdovy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T39e52r85e83z39a 12H42o34l17á

12. 6. 2019 10:42

Za mě měl Nike naopak obrovské plus, po mnoha (v mých očích) nepovedených kolekcích se jim zase podařila elegantní, vtipná a slušivá sada.

0 0
možnosti
Foto

Výborně !!!!! :-) Zdeničko gratuluju - povedlo se ti správně postesknout a mám radost, že ses mohla ujistit, že nejsi sama, kdo pláče za bílýma šatičkama! Doktorka v černým hábitu by mě asi odrazovala naprosto stejně.

1 0
možnosti
Foto

Danuško, já už si tu doktorku představuju a máš pravdu, nejdu k ní;-D!!!

0 0
možnosti
Foto

Nemůžu jinak Zdeni i když tenis je mi naprosto cizí. R^

1 0
možnosti
Foto

To jsi hodná, Danuško. Myslím, že Tvým pejskům by se tenis líbil. Ty světlé míčky se krásně aportují;-D.

0 0
možnosti
Foto

R^ Zdeni, jsem pro světlé pastelové barvy a bílou, je to jistá elegance. Díky za článek.:-)

2 0
možnosti
Foto

Výborně, Soni. A protože máš umělecké oko, má Tvůj názor i výraznou estetickou váhu!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, to je ale postřeh! A hnala bych to výš a ještě výš;-D protože bílá, je prostě bílá!R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuji za podporu. Tak já to někam poženu a zjednám nápravu;-D!

1 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Mám jednu favoritka na titul "tenisová katastrofa v oblékání" a tou je Serena W. Jistě pamatujete její černý overal...

4 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si, že tehdy kvůli ní zasedala i komise a myslím, že speciálně pro Wimbledon jí to zatrhli.:-)

0 0
možnosti

Máš pravdu. Mám černé oblečení ráda, ale tady toho bylo moc.

Federer byl úžasný. Velmi vkusné oblečení. Zato Wawrinku jsem podezírala, že si půjčil trencle u nás - na Hradě. Hrozně rušily zápas. Byly na obrazovce dominantní.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, skvělý postřeh!!! Wawrinku jsi charakterizovala perfektně;-D!

1 0
možnosti
Foto

U většiny, ne-li všech značek, ta černá převažovala. Mě snad ani nebije do očí víc, než ty neony.;-) Snad po každém představení nových kolekcí se řeší buď barvy, nebo některý model.8-o A to i na Wimbledonu před pár lety. Šlo o šatičky vypadající jako něco mezi tričkem bez rukávů a pětiminutovou košilkou.

1 0
možnosti
Foto

Pětiminutovou košilkou jsi mě rozesmála;-D!!! Víš, co je zajímavé, že chlapi měli oblečení pestré a holky kolektivně zčernaly. Copak tím asi ta nejmenovaná firma zamýšlela?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^V některých věcech jsem staromilec, Zdeni, a tak mám prostě zažité, že bílá a tenis patří k sobě:-)

4 0
možnosti
Foto

Já, Jene, taky vždycky pookřeji, když vidím Wimbledon, to je jediná šance spatřit tenisty v klasické bílé.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik