Diskuse

Tenisové vdovy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Ja bych jen dodal, ze barva je vedlejsi. Rozhodujici je delka sukenky, rozhodne sukenka zakryvajici kotniky podle mne k tenisu jaksi neparti. A cerna by se mi asi take moc nelibila.

1 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám vlastní názor, děkuji za něj!!!R^ Zrovna si říkám, jak se dámám asi dřív hrálo, když právě tak dlouhé sukně musely na sobě mít? Svatá pravda, není nad vkusné minisukně.

0 0
možnosti
ND

Já jsem své tenisové vnučce koupila k narozeninám bílé šatičky, taky mám ráda tradici, jen nevím, jestli ji budou :-)

2 0
možnosti
Foto

No to je skvělý nápad, vnučka bude určitě ráda. Nu, kdyby jí šaty nepadly, snad by se daly vyměnit za jinou velikost. Tak držím palce, aby se dárek líbil!!!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,00
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik