Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zvu Tě na to tuplované, Zdeni. Už jsem Tě zval dřív, ale zatím jsi pozvání nepřijala.:-);-D

2 0
možnosti
AL

Nechoďte, vzácná přítelkyně. Dbejte o svou pověst!

Nejdříve Vám nabídne Dadáka a pak Vám ukáže .........................................................................................................................................................sbírku motýlů,

;-D

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Jedno černý jsem už dneska měla. Když mi máma říkala, že doma není nic k jídlu, nenapadlo mě, že tam nebude ani kapka mlíka.:-P;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D S tím mlíkem jsi mě moc pobavila!!!

1 0
možnosti

No vida, co se dá ze sádry vykřesat?! I dobrá káva a možná věštění z lógru:-)))

Jen se mi nelíbí to kafe s Anetou. Zase na mě něco prasklo! :-D

Ale jinak milý blog, Zdeni

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Maruško, a omlouvám se, že jsem na Tebe vyzradila tajemství kávy s Anetou;-D.

1 0
možnosti
AL

Jé, pouze jsem nakoukl a hned takové svěží dílko. :)

Kdo si hraje - nezlobí. :)

Přeji bezva víkend.

AL

2 0
možnosti
Foto

Děkuji! Říkala jsem si, že by to po loňských kávových básničkách chtělo inovaci, tak jsem zkusila pidipříběhy. Ale stejně mi to nedalo a u třetího příspěvku jsem zaveršotepila;-D.

1 0
možnosti
Foto

Ano...a ráno kafe dám si černý jako tér!... jak zpívá Radůza. To je moje praxe bez cukru a bez mléka. Ale to, že když si dám dvě kávy a kvůli tomu si nikdo ke mě nepřisedne (nebo spíš ne ke mě, ale k ženě, která to praktikuje), to by mě nenapadlo!;-D:-);-D KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji! A děkuji i za milé připomenutí Radůzy, jen bych dodala, že nohy si pod peřinu radši neschovám, v tom horku by to byl hřích.:-)

0 0
možnosti
VF

Dvě kávy - dokonalé, není co dodat.

Jestli ten pobyt v knihovně mezi romány, moudry a básněmi není infekční? Jestli je, neléčit ! Bylo by to škoda.;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Věruško! Jééé, knihovna, už abych do ní mohla zase odkráčet po svých.:-)

1 0
možnosti
PK

Ze zeleného čaje, který je servírován podle všech tradic a ještě když je po dohledem sinoložky z rodinného kruhu je na kávu složitý přechod, přesto někdy podlehnu, ale jsem barbar a tak tam v těchto parných dnech doplním med a zmrzlinu, tož tak, no barbar.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to chápu, protože v blízkých Kralupech je úžasná Ametystová čajovna, kde podávají čaj i se správným servírováním, je to obřad a chuťový koncert.

A přiznávám, že ta moje káva je vždy slabá, ale nedám na ni dopustit.:-)

0 0
možnosti
Foto

J49a21n 91Š47i36k

15. 6. 2019 15:36

Mám to podobně. Rád chodím s někým i sám. Rád bych šel někdy i s Vámi :-) Jinak moc hezké texty

3 0
možnosti
Foto

No přesně tak. Káva v dobré společnosti potěší. A sólová káva může potěšit zrovna tak. Člověk si udělá takovou vnitřní pohodu a může se stát pozorovatelem okolního kolotání, nebo jen dát nerušeně plynout myšlenkám.

Jsem přesvědčena, že si jednou společně vyzkoušíme tu první variantu.:-)

0 0
možnosti
IL

I10v88a46n87a 23L23a26n78c35e

15. 6. 2019 15:30

Kafe nepijuR^R^R^, ale ráda ho cítím. Prý vůně kávy pomáha při migrénách. Tak alespon vím, proč mi jeho vůně dělá tak dobře.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to s vůní kávy a migrénou jsem netušila. I já kávu moc ráda cítím. Když si ji kolegyně v práci zalije, stávám se chvilkovým feťákem.:-)

Jinak já si dělám takovou slabou, říkám vždy, že pravověrný kafař by si nad ní uplivl, ale mně tak moc chutná a už to měnit nebudu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,59
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik