Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Tuhle jsem viděla u Vietnamce ředkvičky velké jako kedlubny. Ty moje ze zahrádky jsou obvykle malé a ještě k tomu prožrané od červa. Těm černobylským moc nevěřím.

Stejně tak úsměv od obchodníka sice potěší, ale je to obchodní kalkul, v horším případě snaha prodavačky nepřijít o prémie. Zato když se na vás usměje běžný Čech, máte jistotu, že vás vidí opravdu rád. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, i s tím kalkulem. Já jsem hlavně vnímala zoufalost té paní, které přišel vhod i ten vykalkulovaný prodavačský dotaz, protože z rodiny jí ho zřejmě už hodně dlouho nikdo nepoložil. A to je moc smutné, když jí i takováto pochybná náhražka udělá radost. Tady je něco špatně. Nicméně, každá radost dobrá.:-)

0 0
možnosti
VV

Nejen ze mate smysl pro humor, ale umite se divat i kolem sebe.R^ Neni to tak davno, co jsme s nasimi mnichovskymi sousedy z Insbrucku byli na trzich v Blatne. A oba kdyz spatrili sud s rychlokvaskami uplne roztali. kupodivu ta trhovkyne i nekde vystrachala kelimek a ten lak jim k te okurce take nalila.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je výborná příhoda. R^ Vloni v létě jsem v čase okurek taky na jednom trhu viděla prodej těch naložených. A vůně láku se linula všemi směry. I teď se mlsně olizuji.

0 0
možnosti
ND

Doba je taková, souvisí to i s technikou. Já mám pár kroků od domu malinké potraviny kde mají kde co a prodavačky jsou vlídné, prohodíme trochu humoru a k dětským zákazníkům za pár susnu jsou trpělivé a usměvavé.

Je to opravdu milé, ale někdy se setkáme i v hyper s milou pokladní...

Jen v poslední době jsem se nesetkala s vlídným lékařem...

Přeji hezký den a nožce rychlé uzdravení.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou reakci, Nadi. S těmi lékaři je to škoda. Ti by měli být nejvlídnější. Já mám štěstí na skvělého obvodního lékaře. A když narazím v nějaké ambulanci na jeho opak, tak se snažím situaci trochu odlehčit nějakou vtipnou poznámkou. Většinou se to povede. Ale není to stoprocentní.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,26
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik