Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Pane Pospíšile, nevěřte těm dámám, dělají si z Vás srandu! Endiaron je anglický název pro brouka, kterému my Češi říkáme Hrdobec.

Velice poučný článek. Ať žijí legíny. :)

Jasně, že karma.

:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Tak to patřilo hrdobci a Vám poděkování!

0 0
možnosti

Takovému psaní říkám > Boží dar<.

Chtěl bych být jako Vy, nemyslím tím nosit kalhotky a dávat si přeliv. :)

Hodně mě Vaše psaní inspiruje. Třeba dnes je to už přesně půl roku, co začnu zítra běhat.

Karmá !!

:-)

3 0
možnosti
Foto

Radku, děkuji Vám a připojuji radostné zajuchání - juch - že jste zpět!!! :-)

0 0
možnosti
DP

Vtipne napsany clanek, ktery moc pobavil a taky dokazal rozjasnit moji tvar (dnes tu mame z jistych duvodu uz od rana "den blbec"), karma vysoka az do stratosfery;-)Mam technickou otazku, jak uz Zdenko jiste vite, jsem moc dlouholety cizak a nektera ceska slova mi bohuzel nic nerikaji, hlavne nazvy leku, ktere se u nas vetsinou od nazvu v CR lisi. Ibalgin se dovtipuji, ze je to neco na uklidneni, ale muzete mi vysvetlit prosim, co je to endiaron?

2 0
možnosti
EB

Endiaron jest lék proti rychlém úprku...;-)

3 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, mám opačný podnět, totiž co by žena po padesátce rozhodně nosit měla.

Tedy nosit sama sebe jako královna:-)

10 0
možnosti
DP

Honzo, ty jsi uhodil hrebik na hlavickuR^:-)

2 0
možnosti
ND

Rozhodně ne mašli ve vlasech :-)

4 0
možnosti
Foto

Nadi, já si myslím, že mašle ve vlasech ženy po padesátce může lékaři pomoct urychlit stanovení diagnózy. :-)

1 0
možnosti
MV

fajnovy, Zdenko

a co chlapi po padesatce? poradite?

krasnou stredu preju

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku, no, popravdě, já bych si za pány snad ani mluvit, natož přemýšlet, netroufla:-). I když... ále, radši ne;-D.

A já Vám přeji krásnou výletní dovolenou!

0 0
možnosti

Co by neměla nosit? No přece těžké tašky s nákupem! Protože to nemůže být "za dámu", ať má na sobě cokoliv:-))))

Pobavila jsi, Zdeni! Dík!:-)

2 0
možnosti
Foto

A já děkuji Tobě, Maruško! Jsem ráda, že jsme s těma taškama zajednoR^. To víš, jak ženská vláčí dvě narvané igelitky, tak jí nepomůže ani tiára ve vlasech.;-D

4 0
možnosti
Foto

Čekám na další díl...Co bych neměla nosit po šedesátce;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Nu, pár tipů bych měla. Tak že bych to zase v nočních hodinách hodila na papír? ;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Jitko, a přeji příjemný letní den!

1 0
možnosti

Moje řeč pani autorko.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Jitko, a přeji příjemný letní den!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,28
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik