Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I46v52a54n19a 17L75a69n43c93e

14. 7. 2019 11:30

Kdyby nepadal dest, krasna pisnicka. BlofR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Já ji mám moc ráda. Dokonce ještě o maličko raději než ve francouzském originále.:-)

0 0
možnosti
PK

"Když muž se ženou snídá"..... ráno, slunce vychází a paprsky začínají šimrat a káva voní atd....nejsem poeta, ale tato píseň mi asociuje příjemný zážitky z mládí. Veliký úklon panu mistrovi.R^

5 0
možnosti
Foto

Páni, tak krásně jste popsal romantiku, že si tu písničku hned musím pustit. R^

0 0
možnosti
DV

D45a30v28i48d 60V13l82k

14. 7. 2019 9:00

Gott je nepochybně největší zasloužilou hvězdou místního velmi zatuchlého rybníku populární hudby.Jsem zvědav jestli se dožiju toho ,že nějaký historik najde odvahu opravdu objektivně shodnotit jeho život a kariéru bez růžových brýlí.

https://video.aktualne.cz/dvtv/klusak-gott-je-nejvetsi-hvezda-nasi-popkultury-o-spojeni-s-r/r~d138524ea4b111e994100cc47ab5f122/

3 2
možnosti
Foto

Tak sis tu opět plivnul a ulevilo se ti? Možná ani netušíš, jak snadno lze někomu ublížit a teď vůbec nemyslím dnešního oslavence.

2 1
možnosti

Ten titulek je skvělý! Jen si to někteří neumí srovnat v hlavě, že někdo dostane do vínku víc než on.

Moc hezké vyznání oslavenci K.Gottovi. Provázel mě celý život, a tak jsem jeho písně poslouchala tak nějak samozřejmě. I když můj śálek kávy byl spíš Waldemar:-))

K. Gottovi ale patří dík i za to, že v této branži zůstal svůj, a osobností se vším všudy.

4 0
možnosti
Foto

Maruško, moc pěkně jsi to vyjádřila!!! R^

Jinak přiznávám, že já jsem ty dva bardy měla rozdělené tak na půl. Každý je jiný, každý je svůj a já je oba milovala a miluji dodnes.

Vzpomínám, jak jsem byla na jednom z Waldemarových koncertů u nás ve Velvarech. Bylo to období, kdy na něj moc lidí nechodilo, velké sály nevyprodal, tak koncertoval v malých kulturácích, v klubech a u nás ve starém kině. Sál nebyl vyprodaný ani z poloviny a mně to bylo líto. Za nějaký čas pak emigroval. Bylo to na přelomu srpna a září 1986. Já jsem koncem září byla na dovolené u bráchy ve Špindlerově Mlýně a se spoustou přátel jsme si jeden večer udělali táborák. Oheň krásně praskal, byla skvělá nálada, někdo přinesl kytaru a najednou začal hrát Waldovy písničky. Ty staré, osvědčené. A my jsme na celé Krkonoše zpívali Slavíky z Madridu, Jó, třešně zrály, Růže z Texasu, Sbohem lásko, Terezu, Tisíc mil... A najednou jako by i těm, kdo na něj už dávno přestali chodit, teprve došlo, jaké krásné písničky měl, a jak moc nám bude chybět.

0 0
možnosti
MB

Když se řekne K. Gott, nevím proč - Tak mi naskočí "Tisíc klarinetů". Jde o tu úžasnou éru počátku z divadla Semafor. Naprostá záhada - všechny následné hvězdy, byly přijaty umným Principálem Suchým ! Karel dále prokázal to, proč je ceněn. Svůj talent "Nepropil a neutopil v drogách - (Miky Volek)". Je naprostým vzorem pro kohokoliv z nás, pilný pilník ! Pak skutečná Celebrita, která pokorně stojí a podepisuje se do zápisníčku i té poslední - Pomatené fanyky Hildy v Německu ...

Dodnes vidím své rodiče jak leží na dece u rybníka s tranzistorákem. Přibíhá kdosi v plavkách a volá - Pusťte si to! Gott má bezva píseň a bude zpívat i ta nová zpěvačka - Eva Pilarová! Ta zase byla přijata na konkurzu Šlitrem - tím, že měla pěkné nohy! To je již příběh další. Božskému Kájovi se podařila neobvyklost - To není jenom perfektní zpěvák - On je součástí našich milých vzpomínek a mládí ! ... V

4 0
možnosti
Foto

V roce 1967 zaujal l tehdy mladý zpěvák Karel Gott svým hlasem i na světové výstavě v kanadském Montrealu. (Pobýval v tu dobu po nějakou dobu v Las Vegas). Na výstavě hostovali i další čeští umělci, Hana Hegerová, Jiří Šlitr, Josef Laufer, Judita Čeřovská, saxofnista se svým orchestrem Karel Krautgartner. a slovenská cimbálová muzika "farkašovci". Zaujala tam i pražské divadlo Laterna magika, Třebechovický betlém, české sklo, a různé jiné exponáty, vystavené v tehdy velmi úspěšném československém pavilonu. Vyprávěl mi o tom manžel, který tam tehdy předváděl v pavilonu techniky dva vystavené NC stroje obráběcí centra z n. p. ZPS Zlín. Dnes přeji Karlu Gottovi k jeho významnému jubileu hlavně hodně zdraví. R^

2 0
možnosti
Foto

Nedá se popsat pouhými slovy to, čím je pro nás Karel Gott. To se dá jen pocítit v nitru. Tam uvnitř také vím, že je to velmi hodný člověk. Tak pošli to dál po větru jen...

2 0
možnosti
Foto

To jste napsala tak mile, že opravdu nemám co dodat. Děkuji! R^

1 0
možnosti
Foto

Nejsem jeho zásadním příznivcem, můj šálek kávy je jiná hudba.

Ale napsalas to pěkně.

Hezkou neděli, Zdenko. R^

3 0
možnosti
Foto

I Tobě pěknou neděli. Děkuji Ti, Tomáši, za návštěvu i za to, že jsi vnímal, že nejde jen o gratulaci oslavenci.R^

0 0
možnosti
Foto

Tento článek jsem si opravdu vychutnalaR^V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, však já včera ten Tvůj taky! A pořád si říkám, jaký krásný čin to od Tvé sestry tenkrát byl.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik