Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZN

Tak já mám velmi negativní zkušenosti z tzv. "Urgentního příjmu". 8 hodin čekání je normální a nemocný člověk sedí na "sedačkách", které jsou kovové, tvrdé a jednoznačně anatomicky inspirované mučírnou. I zdravý člověk po hodině má problémy sedět. Lékaři v těchto ordinacích přijímají pacienty.... prostě někdy dopoledne se dostaví, každému pacientovi se věnují cca půl hodiny, ale většinu tohoto času píší do PC dlouhé zprávy. Dál to ani nepopisuji, protože to nemá cenu. Ovšem když už se člověk dostane na nemocniční lůžko, tak tam je dobrá péče a milosrdné sestřičky.

6 0
možnosti
Foto

Milá paní Zoro, to není možný, viděla jsem pár dílů seriálu Modrý kód a tam to na urgentu běhá jako na drátkách. Tam vás hned ve dveřích popadnou nejmíň dva doktoři, jeden větší sympaťák než druhý, a už vám vysávají krev, dělají vám cétéčko, prostě než se vysmrkáte, máte kompletní vyšetření včetně správné diagnózy.:-)

Ještě dodám k Vaší poslední větě již neodlehčenou poznámku. Vlídná sestřička, to je základ uzdravení. Já před nimi smekám a nedám na ně dopustit.

4 0
možnosti
VF

Zdeni, lepší je psát a veršovat o kávě. Tak brzké uzdravení !:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věruško, děkuji. Svatá pravda. Což mi připomnělo, že jsem v kavárně už pěkně dlouho nebyla. Ale věřím, že zase přijde můj čas. :-)

1 0
možnosti
JK

Já si myslím, že jste se nedopatřením přichomýtla k natáčení nějakého seriálu z lékařského prostředí. Nebyli to tedy skuteční lékaři, ale herci, případně kompars. Nevypadal ten primář jako Petr Rychlý?

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, Rychlý to nebyl, tohle byl fešák ;-D;-D;-D.

1 0
možnosti
DP

A a ni to kafe v bufetu si s vámi doktor nedal.:-) Přeju brzké uzdravení, snad jste konečně narazila na doktora, který vám pomůže.

1 0
možnosti
Foto

Moc si přeji, aby tomu tak bylo. Tím myslím to uzdravení, nikoli kávu s lékařem. Ačkoli...;-D

0 0
možnosti
DV

D89a26v41i38d 84V93l31k

19. 7. 2019 12:02

Hergot ještě dvě komplikace a bude to na román.To snad není možné jakou ty máš smůlu. Tak se uzdrav Zdeni co nejdřív:-)V

1 0
možnosti
Foto

Díky moc. Slibuji, že se vynasnažím uzdravit;-D. Jinak máš pravdu, teď už by stačila jenom rýma a bradavice a scénář je záležitostí okamžiku.:-)

0 0
možnosti
JS

J20o64s16e87f 69S76u40k

19. 7. 2019 11:58

lehká tón je fajn, smutnému se nic nehojí..Ale někdy se ani ty zlomeniny nehojí tak, jak je běžné a na čele to nikdo napsané nemá...Vyšetření pohmatem je spíše dobrou vizitkou, občas si pacienti stěžují .."ani se na mě nepodíval.."..A kolabování po 1,5 hod. žíznění už je jen dokreslení míry utrpení, které nepotká jen tak někoho..

1 0
možnosti
Foto

Tak já jsem bohužel opačný případ, kdy se veselému nic nehojí :-).

Jinak 1,5 hod žíznění, to by bylo fajn, ale já jsem byla bez tekutin přes 5 hodin, vstávala jsem v pět ráno...

0 0
možnosti
Foto

Moc držím palce. Snad se v nemocnici konečně chytěj za nos a protentokrát už půjde vše hladce.

2 0
možnosti
Foto

Ludmilko, kéž by to už klaplo. Děkuju moc!!! V

0 0
možnosti
Foto

Aůůů, Ty mi dáváš!;-( Drž se, holka, já Ti držím palce i nárty!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Vláďo! Tak teď už to musí jít jako po másle. Kéž by! :-)

0 0
možnosti
IL

I10v36a33n93a 83L36a50n32c36e

19. 7. 2019 11:42

Vůbec mi z vašeho vyprávění není do smíchu, i když jste napsala pěkný blogR^R^R^. . Je mi líto, že prožíváte v létě, v takovém horku takovou bolest a beznaději.

Přeji vám, aby už všechno léčení šlo hladce...VVVR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Ivanko, moc!!! Snad už jsem si smůlu vybrala a teď už bude vše směřovat k uzdravení. V

1 0
možnosti
MV

... a ja vul se Vas v diskuzi pod mym blogem zeptam "jak zdravicko"...

jeste, ze milujete knizky a sem tam zabrousite k bedne

napln tedy nejaka je, ale chapu, uz to musi srštvát

1 0
možnosti
Foto

;-D To je, Marku, samozřejmě v pořádku, takový vývoj se nějak nedá předpokládat. Veselé bylo, když jsem teď po delší době byla odvezena do místní samoobsluhy na nákup, a protože mě tu snad všichni znají, spousta lidí se ke mně hrnula a blahopřála mi, že už chodím a mám vše špatné za sebou. Doteď jsem totiž byla viděna jen na invalidním vozíku a ortéza je konečně něco chodícího. Sice daleko nedojdu, je těžká a vyšší než zdravá noha, tak při chůzi od té nerovnováhy hrozně bolí páteř, ale zaplaťpámbu alespoň za tuto chůzi. Ani nevíte, jak mi bylo líto, že je musím zklamat. Ale já stejně na závěr vždycky dodám něco pozitivního, abychom se rozcházeli s úsměvem.

3 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik