Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

hrom aby do te lasku uz, hrom aby do te lasko uz, hrom aby do te lasko uz praaaaaaaaask...

diky, vzpomnel jsem si, jak jsem na gramofonu jel kolem dokola tuhle pisnicku a misto mikrofonu jsem mel jeden konec svihadla s drevenym drzatkem

1 0
možnosti
Foto

Ano, švihadlo byl úžasný mikrofon. :-) Ještě si vzpomínám, že jak technika pokročila a zpěváci začali zpívat do mikrofonů bez dlouhatánských kabelů, tak jsme odhodili švihadla a pěli do prázdných obalů od tělových sprejů.

"Mám stoletý trápení, pálí, jak v ráně sůl, vím, co je to, vážení, bejt jak v plotě kůl. Hrom aby do tě, lásko, už..." :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik