Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^hezky napsáno a jmenovec k tomu na závěr...no bezva;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Tipuji, že vy - Jaromírové - máte něco společného, třeba hudební sluch nebo tak nějak...:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, v pondělí jsem projížděla Velvary. Kdybys byla v knihovně, tak bych přibrzdila.:-) Hlavně, ať je noha brzy v pořádku! V

2 0
možnosti
Foto

Jééé, Šárko, tak doufám, že těch cest mým směrem bude i v budoucnu víc a určitě si spolu ve Velvarech nějaké to kafčo vypijeme!!!

V pondělí by to bývalo nešlo, byla jsem ve Slaném na převazu a na kontrole.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitu, moc děkuju. Zrovna si tu zpívám, ale nikdo mě nesmí slyšet;-D.

0 0
možnosti
IL

I90v92a52n61a 39L27a77n96c15e

31. 7. 2019 23:14

Písničku Rozhoupej zvony jsem milovala, pěkný blog, R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Ivanko. Jakmile ji slyším, hned si ji pobrukuju. I na zpěv kolikrát dojde;-D.

0 0
možnosti
VV

Hm, pochvalil jsem zde pani Evu Pilarovou za jeji chovani. Bohuzel asi to nebylo koser prispevek zmizel.

No nic. Talk aspon pripomeni, ze ona a Waldemar Matuska meli v roc 1962 na pokyn UV KSC zaracha a nesmeli verejne vystupvat.

Domnivam se ze snad cely narod o te vylhane afere v Karlovych Varech vedel. jen uz si nevzpominam na aturora tech lzi. Ale kazdopadne to byl clen UV KSC.

1 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, děkuji Vám za přečtení i za reakci. Váš dřívější příspěvek jsem bohužel neviděla. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Píšeš o lidech moc hezky, Zdenko. R^

3 0
možnosti
Foto

Jéé, tak to děkuju.

Já jsem tam, Tomáši, původně měla ještě jeden odstaveček, ale raději jsem ho před zveřejněním smázla, abych nevypadala jako chlubící se zoufalec, ačkoli ta příhoda je skutečná. Tak alespoň sem doplním, že společná fotografie vznikla před třemi lety u nás ve Velvarech. Paní Pilarová tu zahajovala výstavu svých fotografií. Po vernisáži, když se mumraj kolem autorky trochu zmírnil, jsem ji šla pozdravit. Bylo mi jasné, že jsem jedna z tisíců lidí, se kterými paní Pilarová kdy dělala rozhovor, tak jsem při potřesení rukou tuto okolnost jen jemně zmínila. A víš, co se stalo? Paní Pilarová doslova roztála, že se vidíme, oslovila mě příjmením, hned zmínila jednu z mých knížek, kterou má doma a požádala mě o společnou fotografii. Ona se chtěla vyfotit se mnou a taky hned přivolala svého fotografa. Dodnes to cítím jako velkou poctu. Ale právě kvůli případnému podezřívání z chlubivosti ji málokdy vyprávím.:-)

1 0
možnosti
MB

Tajně víme, že Eva je o 1 měsíc mladší jako Božský Kája. Pro mne báječná kolomaznice. Vybavena pěknýma nohama - což zaujalo J. Šlitra na konkurzu! Když rozbalila své 3 oktávy, Walda neváhal - duety jedině s ní! Z Klarinetů - "Je nebezpečné dotýkat se hvězd", je ceněno! Znalci říkají, že jde o jedu z nejobtížnějších skladeb - Precizně zvládnutou! Kdo se nehraje u táboráků - Jako by nebyl! Tedy třeba se vydat tam za vodu do rákosí a hledat ten ukrytý prám! Eva je dalším příkladem! Mít talent, nepromrhat jej a vydržet i příkoří doby - (Emigrace manželů). Chtěl bych být Kolomazníkem, báječně by mi vařila a fotila! Skutečná, umná Dáma ! ...

Obdivoval ji u můj otec, vzpomínaný revašista. U těch táboráků to nemělo chybu. Po rákosí nahodil - Plavu si, ani nevím jak a mával u toho lahví červeného Bikaveru! Pak soused spustil Dětzi z Pirea a dalšěí - Nejkrásnější hvězdy hoří ve Splitu. Já jako kluk čuměl - Co ti stařešinové vyvádějí, jsou nějací veselí a furt něco pějí ! Jakmile se ozvalo sborem - Kukurukukú = Věděl jsem, že jsem bez dozoru ! ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Miroslave, jako vždy skvělá reakce, kterou jsem si s chutí přečetla!

Ovšem ta poslední věta, ta mě odbourala, díky za to! ;-D

1 0
možnosti

Zdeni, pěkně jsi to vše vypsala. Jsem zvědavá, zda bude mít paní Eva taky tak důstojnou připomínku kariéry v médiích jako K.Gott.

Za mě píseň: Já do hry dávám víc

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to je i má oblíbená. Fakt. Ale když si ji zpívám, utíká se pejsek schovat.:-)

Dobře zmiňuješ důstojnou připomínku v médiích. Taky jsem zvědavá.

1 0
možnosti
AL

Co báječného mi řekla Eva Pilarová

.

Není slušné prozrazovat či tipovat věk ženy. Já říkám, že po čtyřicítce stejně pro tento případ existují jen numerické lichotky nebo urážky.

.

Když ale znám data narozenin obou dam, tak to klidně napíšu, ať je to slušné, nebo ne. Dohromady je jim 101 let!

A už je to venku!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak když už jste to prozradil...

Myslím, že bychom to obě braly. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik