Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Zrovna vstávám po noční a pochutnávám si na kafíčku. Jaký hezčí blog bych si u něj mohla číst? Děkuji a brzké uzdravení přeji, Zdeničko, ať už máš těm patáliím konec.:-)

2 0
možnosti
Foto

Liběnko, ráda Tě zdravím! A moc děkuji za přání, teď už to snad musí jít k lepšímu.:-)

1 0
možnosti
VF

Nemocnic jsem si užila až-až. Zatím 12 delších pobytů. Kromě jedné nepříjemné pacientky i dost švandy. Na to Vaše kafe budou ale lékaři vzpomínat dlouho. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste tam taky strávila pěkný kousek života. Fakt je, že se v nemocnici sejdou lidi, kteří krom zdravotních komplikací nemají nic společného. A to pak člověk pozná různé povahy i osudy. Všechno je to o přístupu k tomu prostředí i k sobě navzájem. :-)

1 0
možnosti
IL

Krásně napsáno, přeji jen lepší a lepší dnyR^R^R^VVV

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuju, dělám vše pro to, aby lepší byly! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, já měla narkózu několikrát během posledních 5 let a zřejmě jsem divná, protože já jsem se na ty okamžiky před uspáním hrozně těšila.. jak mi ztěžknou nohy, ruce a najednou o ničem nevím.:-)

no, ta injekce do žíly nic moc, ale dýchání do masky bylo fajn. Vím, že narkóza je zátěž,ale nemůžu si pomoct, mně se to prostě líbilo.;-D

Operaci v epiduralu jsem zatím nezažila, ale lokální umrtveni nesnáším.

2 0
možnosti
Foto

Ty máš teda chutě.;-D

2 0
možnosti
ND

Tak ještě že vám zůstal humor, tady cítím humor přes slzy. Zdeni, teď už bude všechno jen lepší, k tomu vám dopomáhej doktoři a zdravotníci.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Nadi. Teď je přede mnou ještě měsíc v ortéze a s berlema, teprve pak se uvidí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná pointa s kávou po celém tom popisu martyria! R^VR^

Osobně si myslím, že asi nejhorší utrpení na nemocničních pokojích jsou ty zavěšené televize. Kdysi dávno v minulém tisíciletí (v hluboce zasutých devadesátých letech) jsem nějakou dobu pobyl na chirurgii. Byl to obrovský pokoj s asi pětadvaceti lidmi a televize běžela zhruba 23 hodin denně. A byla nějak polámaná, schválně tak, aby nešlo pustit nic jiného než NOVU. Nepřetržitě tam běžely seriály, v nichž se hrdinové a lumpové vzájemně kopali do hlavy a do břicha. Dle vzoru, že když kopne člověka do břicha lump, je to učiněné zlo, zato když kopne člověka do břicha hrdina, tak je to učiněné dobro. Mělo to tu náramnou výhodu, že když po mnohadenním čekání šel pacient konečně na operaci, tak už byl dokonale psychicky zocelen.

5 0
možnosti
Foto

Milý Marku, popsal jste to tak sugestivně, že já bych nebyla psychicky zocelena, ale převezena na odborné pracoviště jiného charakteru.;-D

0 0
možnosti
Foto

Psát tak pozitivním způsobem z nemocničního lůžka dovedete tady asi pouze jen vy.R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám moc. No, ony ty zážitky stále nabírají na intenzitě, tak by bylo škoda se s nimi nevypořádat:-).

0 0
možnosti
AL

Vzpomínáte, jak jsem Vám říkal, že je tady všude spousta krve, a že se už ani necuká a neměl u sebe občanku?

Tehdy jsem se svěřil pouze Vám a dodnes je opravdu klid.

Takže můžu potvrdit Vaše slova. :)

A protože jste opravdová "vrba", tak dávám karmu.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás a samozřejmě si vzpomínám:-)!

Jinak - vrbou jsem ráda, protože my vrbičky dostáváme karmy:-).

1 0
možnosti
IM

Zdeni, taky na tebe myslím, moc přeju brzké uzdravení a díky za tvůj zatvrzele pozitivní pohled na své zdravotní trampoty.R^;-):-)

7 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, Ivanko! To víš, taky mám občas malomyslné chvilky, ale ty se snažím co nejdřív vystrnadit.:-)

2 0
možnosti
Foto

J26a83n 58Š10i82k

9. 8. 2019 8:34

A děláte dobře. Káva má léčivé účinky a psaná dvojnásob :-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Jene, za zdravý náhled. Přeji Vám příjemný páteční den!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik