Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D...a jsou i tací, co už ten důchod mít nebudou, jen v šatně v práci nachystanou rakev...

1 0
možnosti
Foto

Na co rakev, Klárko. Pokrok jde kupředu. Myslím, že někde u vrátnice už bude i možnost zpopelnění.:-) Nu, necháme na nich, jak si to zařídí. Nás se to ještě týkat nebude. Doufám. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Člověk je tak starý, jak staré má milence. Takže já docela i mládnu.

1 0
možnosti
Foto

Tak v tom případě přeji veselé mládnutí. :-)

0 0
možnosti
Foto

J83a75n52a 16M36a67j75o92v35á

10. 8. 2019 20:48

Je mi rodné číslo malé? Nevím. Roste se mnou. Někdy to neřeším a někdy je mi to líto. Prostě každý den je nám tolik, kolik je. A štěstí je teď a tady.

Právě jsme na tanečním víkendu a jsme tady beztak nejstarší. Jenže... Co já vím. Je to špatně nebo vlastně dobře???

Nevím. Neřeším. Tančím.

1 0
možnosti
Foto

Janičko, to jsi napsala úžasně. Souhlasím a moc Ti přeji tu skvělou vitalitu.R^

Jani, a Tvůj poslední řádek by byl krásným mottem. Mám silné nutkání si jej půjčit i pro sebe. Můžu?:-)

0 0
možnosti
Foto

No, když jsme u toho "dospívání".

Slyšel jsem dobrý fór, že život muže jsou vlastně etapy Mikuláše.

1. etapa: věří na Mikuláše

2: etapa: nevěří na Mikuláše

3. etapa: dělá Mikuláše.

4.etapa: vypadá jako Mikuláš.

9 0
možnosti
Foto

Tak ten jsem neznala a pobavilo mě to! :-)

0 0
možnosti
VN

Až mně jednou někdo řekne, že vypadám fakt dobře, budu vědět, že je zle. Doufám, že ještě chvíli nikoho takového nepotkám. Jinak důchod je celkem fajn, akorát by měl být tak ve věku od dvaceti do čtyřiceti. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení i za moc pěkný komentář!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Důchod je príma, jaký si to uděláš, takový to máš;-)R^

P.S. Uteče to jako voda, i mladice jako ty se dočká!

2 0
možnosti
Foto

Kdepak, Jitko, já pořád spoléhám na to, že zákonodárci zvýší věk odchodu do důchodu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já se do pense těším, Zdenko. Hned první den vyrazím do Santiaga - a tentokrát půjdu poctivě celou cestu přes Pyreneje. Bude mi fajn, protože už na mne nebude nikdo čekat, nikomu nebudu scházet. A až se vrátím, začnu si užívat - budu pracovat 2 dny v týdnu. Zvát si jen ty nemocné, s kterými lze mluvit otevřeně a kteří umějí naslouchat.

A večer si dám dvojku toskánského a sem tam doutníček.

Já se na to fakt těším.

Tobě karma.

5 0
možnosti
VF

Tak šťastný vandr přeji.R^

0 0
možnosti
Foto

Cituji:

"Dokonce i francouzský spisovatel André Maurois říká, že stárnutí není nic jiného než zlozvyk, na který opravdu zaměstnaný člověk nemá čas."

Stárnutí sice není zlozvyk, ale věřím, že opravdu zaměstnaný člověk se delší dobu udrží v kondici (pokud není např. horníkem), když vyvíjí nějakou pracovní činnost. Co si pamatuji některé moje známé, kteří byli o generaci starší než já, tak ti, kteří šli v šedesátce do důchodu a nevyvíjeli žádné pracovní aktivity (kromě krmení holubů na náměstí), umírali dříve než ti, kteří si svoje pracovní aktivity prodloužili co nejdéle.

Jako čerstvý starobní důchodce jsem si totiž položil otázku, jak dále?

I když mám různé aktivity jako třeba filatelii, kde vystavuji u nás i ve světě a kromě toho ještě dělám šéfredaktora tištěného filatelistického časopisu, tak jsem se rozhodl pokračovat i ve svých pracovních aktivitách až do doby, dokud to půjde. Energie totiž cítím stále dost.

Takže jsem odchod do starobního důchodu oslavil prací.

Ještě perličku z mého života.

Už někdy před xxxxx lety jsem byl v prodejně hraček se svojí matkou, tetou a bratrancem. Bratranec tehdy chtěl jakousi hračku a moje matka říkala svojí sestře (bratrancově matce), že nemusí mít všechno, na co bratranec ukáže. Moje teta (bratrancova matka) ale prodavačce řekla, že hračku koupí. Prodavačka na to reagovala slovy: "Babička to chlapci koupí." Zřejmě si myslela, že moje teta je matkou mojí matky (přitom věkový rozdíl mezi nimi byl 5 let).

Rád na tu příhodu s úsměvem vzpomínám, i když již nikdo ze zúčastněných řadu roků nežije. Dokonce nežije i můj bratranec, který byl o dost mladší než já.

3 0
možnosti
Foto

Pane Petříku, děkuji Vám za přečtení i výborný debatní příspěvek!!! R^

Je moc fajn, když člověk život nepromarní a kromě rodiny a zaměstnání, které ho naplňuje, si dopřeje i záliby, setkávání s přáteli a podobně. Protože pokud neměl produktivní věk takto vyvážený, zůstane při odchodu do důchodu s prázdnýma rukama, vyhaslým pohledem a doživotně rozsvícenou televizí.

Jinak můžu potvrdit, že ze své knihovnické praxe znám mnoho penzistů, kteří by svojí vitalitou, zájmy a rozhledem strčili do kapsy i kdekterého mladíka. A já všechny ty lidi za jejich přístup k životu miluju.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, nejsem si tak úplně jistý, jestli jako neplnoletá osoba můžeš psát takovéhle články:-)

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, však znáš nás mladé ušáky, nic nám není svaté ;-D!

2 0
možnosti
Foto

Nerada se chlubím, ale mně hádají o dost méně. A to s vizáží pramálo dělám, žádné šminky a barvy. Doporučuji. Normálním chlapům se stejně líbí přirozená, nikoliv umělá krása. Fakt, že většinou se mladší i cítím. A na stáří nedáme dopustit, viďte? Všemi nemocemi a depresemi už jsme si prošli v mládí. Život nás všemu naučil a teď už jsme dostatečně odolní. Se zpěvem a smíchem vzhůru (do nebe)...

1 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilko, to není od Vás chlubení, to je milé konstatování skutečnosti.:-)

Jinak k tomu, o čem píšete, mám kratičkou příhodu. Bratr mého kamaráda se před pár lety ve svém předpenzijním věku spřátelil s jednou dámou, paní vždy velmi upravenou, vzhlednou. Po krátkém čase známosti se jim naskytla možnost společného relaxačního pobytu v Poděbradech. A po návratu bráchovi vyprávěl, že jeho partnerka celý den zdobila, kamkoli spolu vešli, jenže večer se v koupelně odlíčila. Když se vrátila do pokoje, dalo mu práci nevykřiknout: ježiši, kdo jste?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 513
  • Celková karma 33,13
  • Průměrná čtenost 2178x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik