Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S paní Zdeňkou by se jeden nenudil. Co asi dělá její nožička, už je zdravá?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc:-).

Ach ta nožka trnožka. Ještě stále marodím. Léčba je po operaci dlouhá a prý se to nesmí uspěchat. Dvě nártní kosti a taková polízanice. Ale pevně věřím v úspěch léčby.

0 0
možnosti

Zdeni, zase prima čtení.... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, Vlasti!!!;-)

0 0
možnosti
Foto

Houbičkyyyy, ty já můžu, takže ještě, že jsem se teď díky tvýmu horoskopu dozvěděla, že se jich mám nadlábnout ;-D A máš pravdu, do lesa se teď nedostanu, takže se porozhlídnu po tom blíženci...:-) Super, fakt vtipný!!!

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, Danuško, že se chystáš respektovat můj ortoskop;-D. Tak dobrou chuť a hodně štěstí při lovu Blíženců.R^

0 0
možnosti
Foto

Pozdě Zdeni, teď jsem dojedla omáčku s hříbků. ;-D Snad přežiji jsem přece beran, toho jen, tak něco nezaskočíR^V

2 0
možnosti
Foto

Ještě dodám, že ty houby nasbíral můj Blíženec ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Tak já teda ten obor přece jen změním. Jen nevím, co mám teda prodávat, Raci můžou mít jiného obvodního lékaře než já...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tím se nenech odradit. Rakům, co mají jiného obvoďáka, vsugeruj, že jí přesně to, co máš v regálech.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, přečetl jsem si se zájmem a především touhou, odhalit, co se skrývá v mém znamení. No, ... ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Nedá se nic dělat, Pavle, nevzpouzej se osudu a kupuj knihy ve velkém.;-D

0 0
možnosti
Foto

V srpnu prší prakticky každý den, ale to neznamená, že houby hned rostou. Takhle: Ve středu jsem v 500 metrech viděla malého praváčka. To znamená, že na praváky na svoje místečko v 1000 metrech půjdu v polovině příštího týdne. Tento termín zaručuje úspěch. A to bude stále srpen, takže nakonec rady orto horoskopu poslechnu. A jak jste na tom s disciplínou Vy sama? Jíte tento měsíc opravdu jen to, co chutná Vašemu obvodnímu lékaři?

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že spolu chodíme na oběd, jím s obvoďákem to samé. Ale jestli mu to chutná, to netuším.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ježiš, jak mám vědět, co chutná mému obvodnímu lékaři?;-DR^

3 0
možnosti

co mu chutná, to se dá snadno zjistit... ale...míní se tím snad, že to mám svému obvodnímu lékaři... sebrat a sníst sama? ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,77
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik