Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Dodala bych, že by si neměl barvit vlasy a zuby by měl nosit, i když jsou vyndavací.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za pěkné doplněníR^!

0 0
možnosti
JK

Lístek na nákup musím mít napsaný ,protože si nepamatuji už tři položky s nákupu. Trpím tou sklerozou už asi 30 let. Má to ale taky tu výhodu ,že nenakoupim nic navíc,potažmo take nevyhodím z potravin skoro nic.;-). Šiltovku sem nenosil ani za mlada ,maximálne jsem mněl jednu s nápisem Buď fit.

2 0
možnosti
Foto

Však já si taky nosím na nákup poznámky a leckdy domů nedonesu i některou z předem napsaných položek.;-D

1 0
možnosti
PS

Muž, který má dostatečně vysoké příjmy, po padesátce už nemá důvod platit si paušálem za něco nesrovnatelně horšího a dražšího, než co může mít ve vysoké kvalitě a bez řečí kdykoli se mu zachce vzít do ruky telefon.

Peníze dává raději svým dětem, než aby živil děti cizí, včetně několika generací jejich příbuzenstva a hlavně odkvetlou krasavici, od níž se dalších potomků nedočká a péče na stará kolena už tuplem ne.

2 0
možnosti
DP

Už vidím, jak vám ten servis na telefon stírá slinu z koutku úst, až vás klepne pepka. Platí na obě pohlaví.:-)

1 1
možnosti
MS

Takhle vysoko si může nastavit laťku leda nějaká velmi udržovaná krasavice. Většina žen musí být ráda, že nová známost nebude zadlužený opilec.

2 0
možnosti
KN

Tak muži po padesátce obvykle loví v řadách daleko mladších partnerek. Já sama jsem si vzala padesátiletého muže, když mi bylo 26. A v té době jsem toho k údržbě moc nepotřebovala a zadluženého opilce bych si opravdu nevybrala ;-)

1 0
možnosti

Asi jsem divny, ale jestli něco nesnasim, tak ty posmrkane papirove kapesníky.

3 0
možnosti
Foto

Kromě bodu 2, tedy látkových kapesníků, na které nedám dopustit jsem v normě. Jenže mám jiný problém. Já už partnerku mám a nehodlám ji měnit . Takže lov nebude.

4 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Martine a děkuji za zapojení do debatyR^. Co se týká kapesníků, tak když mám mluvit jen za sebe, taky mám látkové, ale už jen coby symbol slušného vychování. Nosím s sebou vždy jeden látkový, s pěkným dekorem, nažehlený. Hlavně do společnosti a pro podobné příležitosti. Ale v případě kýchací epidemie, prostě rýma, kam se podíváš, tak to jedině papírové. Když kýchnu do papírového, ihned ho zlikviduji, nesmrkám do něj vícekrát, to znamená, že nedýchám ty svoje bacily pořád dokola. Zkrátka používám oboje a jsem tak spokojená:-).

0 0
možnosti
AS

A84l46e71š 46S19z28a66b64ó

25. 8. 2019 22:12

ani jednoho z Vašeho desatera jsem se nedopustil (ufffffffff)

od zítra tedy vyrážím na lov :-))))))))

jen se divím, že se tu neozval někdo kdy by si chtěl spíše hledat partnera, platí to stejné desatero i pro ně? :-)))))

ale přiznám se hned, že s tím lovem jsem to přehnal ...... jsem romantik a počkám na tu princeznu na koni ( na bílém netrvám) :-))))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za sympatickou reakci!!!R^

A pevně věřím, že nějakého bělouše už si Vaše budoucí princezna určitě sedlá.:-P

0 0
možnosti
LI

;-D - málem jsem se smíchy udusilaR^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, zdravím Vás a moc děkuji! Doufám, že jste v pořádku:-).

1 0
možnosti
Foto

Jdu do sebe. Tvoje Desatero věším na zeď...R^

2 0
možnosti
Foto

To jsi mě potěšil, děkuji. Ale radši Desatero nevystavuj, ještě by se jím mohl někdo začít řídit.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik