Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P29a90v46e69l 97V62é32b92r

25. 8. 2019 18:37

U bodu č. 7 - Práci domů by asi bylo vhodné doplnit povolání gynekologa...

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za šarmantní doplněníR^.

0 0
možnosti

No, budu se opakovat, ale především by neměl mít kolt proklatě nízko!:-))))))) A nebo umět rychle tasit:-)

Zdeni, a ty dredy? No, když vidím, co se stalo s pirátem po renovaci dredů? Moc mu utáhli ty copánky na hlavě, a neprospělo to myšlenkám:-)

Díky za pobavení!

4 0
možnosti
Foto

Maruško, a já děkuji za pobavení Tobě, mám tady pusu od ucha k uchu! R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavli. Já jsem se těšila, že někdo něco dodá k tomu snubnímu prstýnku. A ono pořád nic.:-)

1 0
možnosti
MV

teda ty pridane zminky "linej", "bude si myslet, ze jste linej", atd...jsou tam, Zdenko, proc? ze jsou chlapi liny? no boooze..., zase moc neutracej za kosmetiku

pocet jsem si fajnove, diky za to

3 0
možnosti
Foto

Marku, díky Vám za povšimnutí.:-) Zatím jste jediný, kdo na to regoval.

Je to samozřejmě fórek, ale vychází z reálné příhody. Jednou jsem jela vlakem z Prahy do Kralup a na protějších sedadlech seděly dvě ženy. Celou cestu hodnotily muže z řad jejich známých a jako zásadní vlastnost každého z nich definovaly lenost. Ani nevíte, jak jsem byla ráda, že jsou Kralupy a vystupuju:-).

0 0
možnosti
KL

a co slipy, kde jsou slipy???

2 0
možnosti
Foto

;-D Když ty se mi tam nehodily. Mám v názvu "když si chce najít partnerku", tak mi pro první okouzlení přišly slipy takové moc intimní.;-)

0 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem měl kšandy někdy ve 13 letech.

2 0
možnosti
Foto

Já když slyším slovo kšandy, hned si vzpomenu na Vikiho Cabadaje ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Jitko. Taky jsem si u Tebe pošušňala.;-)

0 0
možnosti
TK

Jen blázen by si po 50 věšel na krk ženskou. :-)

7 0
možnosti
Foto

;-D Tak to se Vám povedlo.

I když do budoucna třeba taková zdravotní sestra? To by mohlo být i užitečné:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik