Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Zdeni, hezký článek. Když čtu níže některé komentáře, nevím proč, ale napadá mě cosi o potrefené huse...;-);-D Hezkou neděli. :-)

7 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Soni. Máš svatou pravdu;-D.

Původně jsem ani nechtěla, ale nakonec jsem neodolala a pánovi právě v tomto duchu odpověděla.

Také Ti přeje pěknou neděli a nějaké šikovné objekty pro zvěčnění. Budu se na fotografie těšit.!

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

To je strašné! Po padesátce jsem tyhle věci vůbec netušil a bylo to pro mne zdrojem NEKONEČNÉ ŘADY hlubokých zklamání! ;-D;-D;-D

4 0
možnosti
Foto

Marku, je mi jasné, že Vaše nezpochybnitelné jiné přednosti tyto přebývající drobnosti bohatě vyvážily a ženy mého naturelu je ocenily! ;-D

2 0
možnosti
DP

Dobry clanekR^Ale co tak zvysit latku a napsat jeste, co bychom nemeli nosit pri pokusu o seznameni my sedmdesatnici;-)To by byl asi mazec;-D

2 0
možnosti
Foto

Ajaj, tak tomu říkám výzva. Popravdě, momentálně mě nic vtipného nenapadá.;-D Ale pokud mi dáte alespoň jeden tip, nechám si to projít hlavou.:-)

2 0
možnosti
AN

Kšandy a kapesník, to je moje :-) Sedmdesát plus, to je skutečnost, nicméně moje nejbližší kamarádka říká, že jsem jak mucholapka na ženský. "Potkat tě abys byl sám ", říká, to je problém. Asi, že mi ty zuby dobře drží :-) Nebo co?

6 0
možnosti
Foto

Pane Antoníne, děkuji za skvělý debatní příspěvek. A jinak... kšandy i kapesníky Vám schvaluji, tvoří Vaši osobnost, a to je pro nás ženy víc než hodinky od Cartiera;-)!

1 0
možnosti
VN

Ať si nosí co chce, když mu to sluší. Ale rozhodně bych nedoporučoval, aby se pokusil nosit vyhlídnutou kořist v náručí. V tomhle věku už si chlap musí hlídat záda. :-):-):-)

15 0
možnosti

Neexistuje něco jako nalepovací dredy? Ty opravdové u mne z biologických důvodů již jaksi nepřipadají v úvahu; to všechno ostatní ve zbývajících devíti bodech v pohodě mohu splnit. Schválně, jestli mě manželka pochválí !

3 0
možnosti
Foto

To, pane Zdeňku, vážně netuším, ale říkám si, že kdyby existovaly, tak už by je Petr Janda měl a nenechal si jen pár vlásků nastřelit.;-D

1 0
možnosti
Foto

J35a80n 16Š23i36k

25. 8. 2019 11:42

Nu, hlavně tu zubní náhradu, jak vím...:-) Hezkou neděli paní Ortová

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Šiku. Ano, ta protéza někdy dovede pěkně zničit příjemnou jídelní chvilku. Ale co můžeme my lidi dělat, když zuby bohužel nemají datum spotřeby na věky. Kdyby tak šlo si vlastní chrup ponechat na stálo a bezbolestně.:-)

3 0
možnosti
Foto

:-). Nejvíc jsem se nasmál u těch návleků z oddělení kardiologieR^

6 0
možnosti
Foto

Děkuji. Tak to jste mi udělal radost. :-)

0 0
možnosti
JJ
Foto

R^Zdeni, nevim, co by nosit nemel, ale rozhodne vim, co by nosit mel: Svuj vyvoleny zensky idol na rukou (pokud to ve svem veku nedokaze v realu, tak aspon obrazne).:-);-)

4 0
možnosti
PD
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,38
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik