Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím s diskutujícími - koukej se pustit do čtvero ročních období s tvojí úžasnou kavárničkou, mám jí moc moc ráda :-)V.

1 0
možnosti
Foto

JÓ, čtvero ročních období, to je výzva, ale asi jí odolám, abych se tou kávou čtenářům nezprotivila:-).

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem s Tebou dopil poslední prázdninový kafe. Bylo moc fajn.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti. Pokud nedojdou témata, sejdeme se i v podzimní kavárně. To k tomu budu servírovat i ten koňáček.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ach jo, prázdniny končí :-/;-(. Ale kafe si dám vždycky ráda jako útěchu.

2 0
možnosti
Foto

Pavli, přiznávám, mám hodně kamarádek učitelek, ale Poslední prázdninové kafe jsem na mou duši psala s myšlenkami na Tebe!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Už půjdou, díťata. A pančelky taky. To první lze uplatnit i na odrostlejší studentky.;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, šla bych hned, protože bych byla zase holkou, co má teprve všechno před sebou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádhera! K Vašemu blogu jsem si vzal hrnek nedělního dopoledního kafe, Zdeňko. Doufám, že budete ve své blogerské kavárně pokračovat i v září

A v závěru mě dostal MISTER MUSCOLO ;-D

1 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji Vám! A MISTER MUSCOLO mě taky bavil, hledala jsem ve slovníku nějaký výraz, který by mi pro tuto příležitost do pidi příběhu pasoval a tomuto jsem nemohla odolat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivanko a pondělně zdravím!!!

0 0
možnosti
Foto

R^To je tak moc něžně lidsky krásný...

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ludmilko, moc děkuji!

0 0
možnosti
Foto

J51a56n 51Š75i15k

31. 8. 2019 19:25

S dovolením sdílím pro členy naší kávové ligy. Budou nadšeni. Jako já :-) Přeji hezkou sobotu

2 0
možnosti
Foto

Milý Jene, jako štamgastovi, který má v mé kavárně rezervé, je Vám sdílení samozřejmě dovoleno!:-)

0 0
možnosti
VN

Dobrá káva bez verše, to pro nás není...

My ke kávě máme rádi veršované čtení .... R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Milá Vlastičko, děkuji Vám za kávové i veršované souznění! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik