Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsem tak obrovskej fanda sportu, jako jsi ty Zdeničko, ale napsala jsi to krásně! Zoufale, se strachem, že nebudeš mít na co koukat (tedy jen v tenisu, zbývá ti dlouhá řada ostatních sportů, který se bez tebe neobejdou):-)Škoda, že ty jsi s tou raketou šlehla - my ostatní bysme ti určitě fandili jak o život:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Ty lumpíku! Když tak o tom uvažuju, byla bych hrozná hráčka. Určitě bych nechávala soupeřky vyhrávat, protože i coby fanynce je mi těch poražených vždycky hrozně líto, tak představa, že bych svým vítězstvím někomu takhle ublížila... :-)

0 0
možnosti

Ono je to o to smutnější, že on s tím ani tak Tomáš nechce praštit, jako mu tělo zřejmě řeklo dost. Zlobí ho nejen záda, ale i kyčel. Podle posledního rozhovoru by rád hrál dál.

Mě se trochu zdá, jestli kluci nezlenivěli. Pavlásek a Veselý se zasekli, a ti noví co vystrčili růžky, se zatím neposunuli. Snad se stane zázrak, a někdo se objeví.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to jsi shrnula výborně! Takhle nějak to opravdu je. Prostě nám za Radkem a Tomášem nikdo stejně kvalitní nevyrostl. Bohužel se to týká i fotbalu, hokeje a dalších sportů. Nějak té mezeře pro generační výměnu přibývají centimetry. Osobnosti končí a nových nadějí je pomálu. Však si ani bafuňáři z NHL u nás už moc nevybírají. Kde jsou ty časy, kdy tomu bylo naopak.

0 0
možnosti

A výt bychom měli všichni, aby se šéfové tenisu v Praze a v Prostějově probrali. Nebo přenechali svá místa schopnějším. Jeden příklad za všechny: Náš juniorský mistr světa (!) pan Urbánek, kterého ve své době přijal i prezident ČR, byl pro další vzestup připravován v Prostějově. S jakým výsledkem? A tak je to se vším, za vším vidíme peníze a přítelíčkování. Výsledkem je závadný stav. Třeba tato maličkost - v roce 2003 jeli naši tenisté-senioři do Turecka na mistrovství světa. Dostali na cestu sportovní oblečení, výbavu. Můj pan učitel obsadil třetí místo ve svojí kategorii. Po návratu museli odevzdat tepláky...díky pane Kaderko!

0 0
možnosti

Pokud se mýlím, dejte vědět, omluvím se:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0 0
možnosti

Jó rakety, s těma to holčinám i klukům sluší... Zdravím Vás Zdeničko, já mizím koncem týdne do lázní a tak se opět měsíc nebudu ozývat - N.B. nechávám svému drahému, aby netesknil ... ha, ha;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, tak hlavně příjemné léčení, úspěšnou rekonvalescenci a užívejte dle své kondice a nálady vše, co lázně nabídnou. Tak za 4 týdny opět textově na viděnou! V

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, omlouvám se za OT vzkaz, ale dovolila jsem si nechat ti zprávu o knižních ulovcich, kdybys chtěla.

0 0
možnosti
Foto

Janičko, jsem nějak mimo, já nevím, co je to OT vzkaz? Uveď mě do situace, prosím:-).

0 0
možnosti

Také občas držím raketu v ruce už přes padesát let a také bych chtěl zase někoho z našich chlapců vidět ve světové špičce. Ale je nás málo a tenis už tak netáhne jako dřív. Nejsme sami, kdo je na tom velmi podobně. Třeba Švédové a dokonce ani Američané se nemají moc čím chlubit na okruhu ATP. A co chudáci Švýcaři, až Feďa se Standou pověsí rakety na hřebík? Ale slyšel jsem, že u nás pár talentů běhá, a tak se zatím budeme koukat na hezké holky. To přece vůbec není špatné! :-) I když je to někdy pěkně o nervy. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ač žena, taky se ráda dívám na holky, tedy na ty tenisové, když jim to jde od ruky. Snad na ty lepší mužské časy nebudeme muset čekat věky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Marna slava, Zdeni, zatim tu nasi povestnou tenisovou stafetu budou muset nest holky, nez se klucici cast zase vzmuze. Budme optimiste, tradice je bohata:-)R^

1 0
možnosti

U těch holek je to ovšem většinou nahoru dolů. Jeden turnaj skoro všechny válí, další je pak naprostá blamáž.

0 0
možnosti
Foto

Karma, sám jsem na úrovni dělal jiný sport, ale registrovaným tenistou jsem byl jako s doplňkovým sportem rovněž, kdysi jsem o tenisu psával a pořád ho neskutečně prožívám, ač na navazování osobních vztahů v té éře nejvyšší už není čas.Trochu se obávám aby nás nepostihl osud třeba Švédska...no, obávám, ono už se to děje.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Filipe! Paralela se Švédskem mě taky napadla, tak jsem ráda, že to vidíme podobně. Nelámu nad kluky hůl, věřím, že vyrostou další dobří tenisté, ale mrzí mě, že mezitím utečou třeba léta. Jim i mně.:-)

1 0
možnosti

"Tak aŤ" ženy to doženou....;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Holky drží žezlo, kéž ho unesou co nejdéle.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik