Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem se zase nasmála! Již první odstavec o nemožnosti zjištění, zda chlapec mutuje, mě dostal:-))

Takže díky, Zdeni!

0 0
možnosti
Foto

;-D Známej zákon schválnosti ;-D Úplně tě na tý zemi vidím, promiň........

1 0
možnosti
Foto

To je, Dani, poučení. Když někoho uvidíš upadnout, směj se, jinak by si to mohl špatně vysvětlit.;-D

0 0
možnosti

R^:-) Sice to není úplně k tématu - mně jednou vyvolala zdravotní sestra v čekárně místo pan Šťastný řekla pan Směšný. To taky potěšilo.

2 0
možnosti
Foto

Tak to je hodně roztomilý:-)! Docela by mě zajímalo, jestli jste povstal, nebo jestli jste se rozhlížel po "panu Směšném".

0 0
možnosti
Foto

Díky za potěšení ze čtení. Dnes už jsem také schopen se smát s ostatními své momentální směšné situaci. Jen doma poukazují na můj věk a s tím spojenou jakousi "důstojnost":-);-D:-) R^

1 0
možnosti
Foto

Dobře děláte. Nikdy není na škodu postavit si osobní mantinely :-).

0 0
možnosti
Foto

J58a57n 48Š84i49k

12. 9. 2019 7:13

Jasně, že omladinu to čeká taky :-) Hezké ráno a děkuji za ranní úsměv R^

2 0
možnosti
Foto

A na mládí je právě to půvabné, že to svým současným pohledem ještě nemůžou zhodnotit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, Tvoje blogy mě vždycky potěší a zlepší mi ráno. R^

3 0
možnosti
Foto

Tak to mě, Tomáši, moc těší. Děkuju!;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mile poctenicko:-)

2 0
možnosti
PS

P79e68t33r 83S29k68á21c60e18l

11. 9. 2019 22:33

Souhlas. Nejvíc se nasmějeme, když se smějeme sami sobě....R^

2 0
možnosti
Foto

:-);-D:-)

Svět patří těm, kdo si umí udělat bžundu sami ze sebe. Žel, jako loženej blb to neumím vůbec a proto každý den strašlivě trpím! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Marku, to je v pořádku, z utrpení vznikají ty nejkrásnější věci, jak nám dokazuje historie umění.;-)

2 0
možnosti
VN

:-):-):-) i na ně jednou dojde, párkrát se vyspí a budou z nich taky fossils a hůlkoplazi...

3 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik