Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je parádně vystiženo;-DR^

3 0
možnosti
VN

Zdeni, mládí spokojeno není... ale po mnoha letech musím uznat, vždyť jsem na této fotce docela čupr holka ... už se sama sobě líbím na fotkách z mládí ...

A to jsem byla trochu boubelka a taky holka nevelká ...;-)

No a teď jsem ještě nenší a do šířky ještě větší... Ale ještě ťapkám a doťapkám k lékaři, když se mi na dechu nedaří ...R^ ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, já na Vás nedám dopustit, Vaše diskusní příspěvky jsou mi velkým potěšením!!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

J28a42n90a 88M74a36j64o56v63á

11. 9. 2019 15:02

Zdeni, není možné, že by byl jakýkoliv moped zajímavější než ty!

4 0
možnosti
VN

Souhlasím, to je zcela nemožné! :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Okroužkovaní suveréni s rozkrokem ve výši kolen.Už aby je ta alopecie vrátila na pevnou zem! :-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

J40a28n92a 81M77a88j36o31v57á

11. 9. 2019 15:02

Proč? Jen ať si užívají toho dobývání světa. Je to fajn :-)

3 0
možnosti
VF

Paní Zuzanu Zajícovou rozsekala poslední věta, mě hned ta první. ;-D Pokračování mně bylo také blízké. Vaše povídání o mládeži je výjimečné v tom, že na mládež nelajete a máte pochopení. Zkrátka - jste ještě mladá.;-)

2 0
možnosti
Foto

Věruško, s mlaďochama vycházím skvěle. Jednak to mám v knihovně tak trochu v popisu práce a pak... jde mi to od srdce.:-)

1 0
možnosti
ND

Jojo, taky mám podobný zážitky :-)

1 0
možnosti
AN

Tak mě napadlo. Švihnout sebou teď, to by ten axel byl aspoň trojitý, přece jen už má člověk nějakou praxi. Ale to vstávání... :-)

2 0
možnosti
Foto

To mi povídejte. Přečtěte si o mém květnovém upadnutí. Ještě teď jsem na neschopence ;-D.

0 0
možnosti
ES

Moc pěkně jste to popsala!

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za milou odezvu!

0 0
možnosti
MN

To bylo počteníčko, díky moc!!!R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik