Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Zdeni, tak to bylo prima počtení,

našeho blogerského života zpestření ... R^ ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vlastičko, děkuji moc! Zlepšilo mi to náladu na celý víkend.:-)

0 0
možnosti

Také jsem se orosila,ale všechno se vysvětlilo.Vy jste prostě super.Moc ráda mám Vaše psaní:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Věruško. A já jsem naopak ráda, když ke mně na blog zavítáte!;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak už jsem to pochopila i já ;-D. Když se sejdou dvě čísla potom jde všechno i na dálku. R^

2 0
možnosti
Foto

Danuško, zdravím a směju se od ucha k uchu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Teda Zdeni, to je bezva!!! A jak je vidět, spánek sis krásně užila a dobrá pověst jest zachována;-DR^V

Moc díky oběma aktérům za zpestření blogůR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Milá Jitko, moooc Ti děkuju. A já se naopak už teď těším na Tvůj případný blog o tom, jak jsi vyhlížela třetí vnoučátko! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Uffff! To se mi zase jednou ulevilo! ;-D:-);-D:-);-D

4 0
možnosti
Foto

Nu, a co teprve mně ;-D.

0 0
možnosti
IM

I27v81a 74M58a85r69k52o91v63á

14. 9. 2019 10:31

Vida, zaručený lék na nespavost je objeven!;-D

3 0
možnosti
Foto

Ivanko, jak vidno, farmacie není všemocná;-D.

0 0
možnosti
MP

Za dobrotu na žebrotu. Mel jsem s Vami ty nejlepsi umysly, Zdeni, a vy na me se zkazenou povesti! Pritom nam to mohlo tak krasne klapat - i prkynko bych si po sobe zvedal. Ale nezahorkl jsem, i tak jste moje oblibena blogerka a zena ;-DR^ Skvely blog, kez by meli vsichni nadhled jako vy !

13 0
možnosti
Foto

Michale, naprostý souhlas a jak už píši výše, moc vám oběma děkuju za oživení a osvěžení blogového světa!R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Jiří!

1 0
možnosti

R^R^ Tleskám tomu, jak elegantně jste se zhostila těžkého úkolu reagovat na recesistický článek pana Pohanky.:-)

9 0
možnosti
Foto

Díky moc. To víte, takové výzvě jsem nemohla odolat ;-).

1 0
možnosti
ND

Zdeni, četla jsem to a plakala nad tou ztrátou tvého věnečku. :-)

2 0
možnosti
Foto

Nadi, to jsi mě rozesmála! Mimochodem, už sbírám luční kvítí na nový. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,50
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik