Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdeni, jak nejsem normalne zavistivy clovek, tak noc s takovou krasnou zenskou, kakou jsi Ty, panu Michalovi proste zavidim:-)

2 0
možnosti
Foto

Jeníčku, děkuji, ale popravdě, ani nevím, jak se mu to povedlo ;-D!

1 0
možnosti
VN

Dobrou kaši Vám ten dobrák navařil. :-):-):-)

5 0
možnosti
Foto

Že ano? ;-D No a teď ji jíme všichni velkou lžící. ;-)

0 0
možnosti
Foto

J91a37n 82Š88i60k

14. 9. 2019 8:59

Skandál!!! Tedy kvůli dětem :-) Jinak nepochybuji, že pro oba šlo o nezapomenutelný zážitek. Soudím alespoň podle Vaší fotografie s knihou :-) Jinak karma za Váš protivlog ve veselém stylu a přeji hezký víkend

9 0
možnosti
Foto

Pane Jene, děkuji za milé zhodnocení. Popravdě, dnes v noci mi dalo nejvíc práce upravit ve fotoprogramu obálku té knihy ;-D.

1 0
možnosti
Foto

A přitom prý všechno vzniklo jen přehozením písmenek "p" a "s". Vy jste se spolu ne vyspali, ale vypsali. Psali jste společný blog. Alespoň tahle verze je přáním nás všech ostatních - mužů, kteří nechtějí přijít o svoji Zdenku, a žen, kteří nechtějí přijít o svého Míšu. Takže, paní Zdenko, vy jste spolu psali, nikoliv spali, že to je pravda??

2 0
možnosti
Foto

Jarmilko, pravda je taková, že jsme spolu ani nepsali, ani nespali. Všechno je jen recese Michala Pohanky, kterou zaskočil i mě. Ale samozřejmě jen v dobrém, mám jeho smysl pro humor ráda. Opravdu jsem nic netušila až do chvíle, kdy jsem si ten nadpis na iDnesu přečetla;-D

Co však pravda je, že mám jeho blogy ráda a každý nový si pokaždé s chutí přečtu.R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik