Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-):-) moc děkuju Zdeničko za tuhle tvojí lumpárničku - žes tuhle příhodu zveřejnila:-)

1 0
možnosti
Foto

To víš, jak jde o lumpárničku, nic cizího mi není lidský;-D!!!

0 0
možnosti

Klíšťata je dobré hledat na denním světle a používat při tom zvětšovací zrcátko. Paraziti jsou mnohem lépe vidět a pánové si mohou při prohlížení intimních partií zvednout sebevědomí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě moc pobavil, děkuji! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Protože mám psy, tak o tuto havěť není nouze. A máme speciální nářadí, takže občas vytáhnu klíště i manželovi ze všech možných částí těla. Repelenty jsou fajn i zvířat. Jinak blog pobavil jako vždy Zdeni. R^V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Dani, a repelentům zdar!:-)

0 0
možnosti
Foto

co kousne...ono se tam zakousne na dýl:-)

1 0
možnosti
Foto

No právě... a jak si na nás pochutnává, fuj.;-)

0 0
možnosti

Nepamatuji si, že by klíšťata roznášela tolik chorob jako za poslední léta. Léčitel tvrdil, že prý lidé jsou mámo imunní. No nic měla jsem klíště tam kde záda přestávají mít slušný název. Musel zdravotníka udělat manžel, je pravda, že sama bych to asi nedala. Manžela klíšťata rády nemají, tak holt se pobavil na můj účet. Tak hlavně všem přeji život bez klíšťat, opravdu se bez nich obejdeme.

3 0
možnosti
Foto

Ano, na takové chvilky se pak vzpomíná ještě po letech s úsměvem. Ale v tu chvíli... ach jo.:-)

1 0
možnosti
JK

;-D Vepředu to ještě jde, ale zkuste tahat klíště u opačné strany ! ;-D

3 0
možnosti
Foto

No právě. Na těle máme bohužel místa, na která si nejen nedosáhneme, ale ani nevidíme. A tam si klíště ustele nejradši.:-)

1 0
možnosti
VN

Stalo se mně nemlich to samé, co starostovi. Ale bylo mně deset, takže jsem to jakžtakž dal... :-)

3 0
možnosti
Foto

To jste měl kliku, některá traumata se můžou táhnout až do dospělosti.;-D

0 0
možnosti
Foto

Mohl bych vyprávět......ale nemůžu....;-D

6 0
možnosti
Foto

Chápu, ale škoda přeškoda! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ty potvory zkrátka vlezou úplně všude! U nás to naštěstí vždy vyřešilo domácí ošetření.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak to jste šikovní. Hlavně že ten malej syčák nepřinesl žádnou chorobu.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik