Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I78v17a 21M60a67r61k59o86v53á

10. 10. 2019 21:04

Zdeni, to je krásný blog! Ráno jsem si ho přečetla, a celý den si pískám Luise:-). Nedokonalost není nedostatek, ale přejícnost druhýmR^. Michnovou jsem kdysi hltala, ale protože nahrávka byla mizerná, víc hudbu než slova. Oblíbená byla "Rány", muzika jako když tě někdo naloží do vznášedla a ty si pluješ tak tři metry nad zemí;-D, Až nedávno ze sbírky poezie Země Bójů jsem zjistila, jaká tam jsou přesně slova. Abych to zkrátila: DĚKUJU - za poslední dva blogy zejména:-) a měj se báječně!

1 0
možnosti
Foto

Ivi, děkuji Ti opravdu moc. Napsala jsi to skvěle. Přirovnání k naložení do vznášedla mě úplně nadchlo. Paní Michnová letos oslavila kulatiny a člověk si říká: Bože, proč to tak letí?

Moc Tě zdravím a děkuji za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Marsyas jsem měla ráda, občas si pustím na Youtube některé písničky ještě s Petrem Kalandrou.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, právě pro tyto případy jsem za youtube vděčná.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ta píseň je skvělá, má kouzlo neopakovatelného pěveckého projevu Zuzany Michnové. Marsyas v jejich dávném složení jsem vždy mohl... Ovšem, kde ty loňské sněhy jsou, z odchodu Petra Kalandry mi bylo hodně smutno...

https://www.youtube.com/watch?v=TiQGgDgUlRE

No, a k titulku blogu: DENNĚ musím sám sobě odpouštět strašně moc věcí ;-D

1 0
možnosti
Foto

Marku, udělal jste mi radost, že písničku znáte. Jsem už celkem zvyklá, že když se o ní v hovoru někomu zmíním, tak netuší, která bije.

A k titulku: já to mám se sebou docela těžké, protože si odpouštím jen těžko.;-)

0 0
možnosti
Foto

J68a96n 25P89r29a81ž18á48k

10. 10. 2019 13:53

R^Nedokonalost má své kouzlo, Zdeni, být dokonalým by bylo nudné:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, dokonalí lidé jsou tak předvídatelní, žádné překvapení.:-)

2 0
možnosti

Když se řekne Luis Buňuel vybaví se mi snímek Kráska dne s nádhernou Catherine Deneuve v hlavní roli, tady je to snění opravdu na místě. Bohužel si také vzpomínám, že když tato herečka navštívila Filmový festival v Karlových Varech, chovala se trochu jinak než např. letos Julianne Moore, žádný hotel jí (C. Deneuve) nebyl dost dobrý a tak se nakonec sebrala o odjela domů. To jsou asi ty rozdíly mezi sněním a realitou.

1 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji Vám za tuto výbornou poznámku. Krásně jste to definoval.R^

0 0
možnosti

I65v88a91n91a 94L92a29n47c43e

10. 10. 2019 12:37

Pisnicku jsem neslysela hodne a hodne dlouho. Diky R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem, Ivanko, moc ráda, že ji znáte. Je stále svěží.R^

0 0
možnosti

Tato písnička mě provází od doby, co jí Zuzana Michnová natočila (v mládí jsme pracovaly na jednom patře v bance). A ona zpívala spolu s P. Kalandrou na Karlově mostě.

Ta píseň je moc dobrá.

A k té dokonalosti? Kuchař Pohlreich říká, že nedokonalost je známkou ruční práce:-)) A ta se dnes velmi cení, ne?

Díky za blog, Zdeni!

4 0
možnosti
Foto

No, Maruško, to jsi paní Michnovou zažila v nejlepší formě. Ona letos oslavila sedmdesátiny. Je to neuvěřitelné, jak všechno letí. A nedá si to pokoj, prostě letí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, díky moc...Zuzana Michnová má krásnej hlas :) A ta písnička byla hitem v dobách, kdy jsem byl ještě takovej celej svěžejší :D

1 0
možnosti
Foto

Také Vás zdravím a souhlasím. Ta písnička mi vždycky alespoň dotek té svěžesti přivane.;-)

2 0
možnosti
Foto

Ta písnička je krásná a zajímavý je i příběh ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju Ti. Znala jsi ji?

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik