Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Vidíte a já bych o tento druh rozloučení nestál. Mě by se líbilo, jak jsem psal v blogu o krematoriu, aby se lidé radovali a zazpívali a zatančili....to by bylo příjemné rozloučení, jen se obávám, naše krematoria nejsou na toto zařízená.

Nejbližší příbuzní by to pochopili, bo tuto myšlenku jim vštěpuji již řadu let, ale zbytek co by dorazil na základě parte by asi byl zděšen. Tak jak to udělat?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

J74a77n90a 45M88a36j50o25v86á

13. 10. 2019 11:49

Naší taky vědí, že žeru písničky k rozloučení a pak ze bych prosila posezení, fotky, dobré jídlo a salsu...

2 0
možnosti
LV

Výborná věc je taky třeba Hommage à J. S. Bach od Collegia Musicum, Horizons od Genesis, Firth of Fifth též od Genesis atd., atd

1 0
možnosti
VF

Mám vybráno od roku 2012 - Velkomoravský chorál a S Pánem Bohem, idem od vás. Moravská "nacionalistka" nemohla jinak. Jedině Hradišťan - "Ozvěny duše". Synovi jsem to nachystala do šuplíku, aby nemusel přemýšlet, čím mně udělá radost.;-)

2 0
možnosti
Foto

Věruško, chápu. Hlavně Hradišťan, ten nikdy nezarmoutí.R^

Ale úplně nejlepší je si často něco prozpěvovat či broukat teď. Je to zdravé, prodlužuje nám to život a je nám s pěknou melodií blaženě.

1 0
možnosti
Foto

Když si představím, kterou by mi doma nepochybně vybrali... Měla bych se zamyslet nad tou spoustou hezčích a jednu si vybrat.;-)

2 0
možnosti
Foto

Snad mi, Klárko, odpustíš, že jsi mě krásně rozesmála!!!:-)

Tak si honem začni nějakou často broukat, ať si všimnou.

Je to podobné, jako když mi kamarádky vyprávějí, že před vánocemi často manželovi vyprávějí o něčem, v co doufají, že je trkne a najdou to pak pod stromečkem.;-D

1 0
možnosti
LH

Můžete mně vysvětlit jak je možné, že za komunistů, kdy jsme se měli tak "špatně" lidi na pohřby měli a dneska za "rozkvětu" kapitalismu lidi na pohřby nemají?Za komunistů po pohřbu se šlo do hospody kde pozůstalí ještě zaplatili sud piva a někteří dávali ještě lahev kořalky.Dneska ani nevíte kdo ve vesnici zemřel neboť na parte je buď "Rozloučení v kruhu rodinném " nebo " "Rozloučili jsme se v ten a ten den v kruhu rodinném".Jak je toto možné když přece "bylo tak draho" , dnes je prý všechno " lacinější."

To už ta morálka klesla tak hluboko, že ani nestojíte sousedům za to, aby mohl jít soused sousedovi na pohřeb a důstojně se s ním rozloučit.

2 1
možnosti
Foto

Já bych řekla, že je dnes takový trend, jen nedávat najevo své pocity. Lidi se bojí usmívat a smát, aby jim jejich štěstí někdo nezáviděl, a pak se bojí truchlit a smutnit, aby jim jejich trápení někdo nepřál. Já tomu občas říkám syndrom letního koupání. Vysvětlím. Vždycky jsme se jako děti těšily na prázdniny i proto, že budeme chodit společně plavat. Někdy posloužilo koupaliště, jindy rybník. Co nezapomenutelné legrace jsme si tam užily. Dnes má hodně rodin vlastní bazén. Dítě se u něj na celé prázdniny zavře, má vlastní separé a s kamarády si pak povídá prostřednictvím počítače. Jako knihovnici se mi stává, že mi děcko vypráví, že celé prázdniny nevidělo spolužáky.

Vím zcela určitě, že takové nejsou všechny děti, ale stále jich přibývá.

A zrovna tak jsou obce, kde to žije. Lidi se rádi scházejí, polovina obyvatel je třeba u hasičů, a ti kromě vlastní činnosti pořádají různé druhy zábavy pro všechny, tancovačky, soutěže, oslavy. A pak jsou obce, kde přijde podvečer a je tam mrtvo. Nikde ani živáčka. Jaká škoda, vždyť život je tak krátký.

4 0
možnosti
Foto

Je to rok a 2 týdny, co jsem strojila pohřeb manželovi a on sám si měsíc před smrtí vybral pár písní, které mu mám dát zahrát. Jednu z nich jsem neznala a tak jsem si ji před obřadem poslechla - Život od Václava Neckáře. Ač jsem tu píseň znala jako děvče, vůbec mně tenkrát nedocvakl ten přesah a hloubka sdělení. Dodnes mně z ní běhá mráz po zádech a tím pádem mám i já o své poslední písni jasno.

1 0
možnosti
Foto

Janičko, to je svatá pravda. Taky jsem tu písničku docenila až mnohem později. Autorem textu i melodie je Zdeněk Rytíř a já mám hlavně jeho texty moc ráda.

Je mi moc líto, že máte za sebou takové trápení a posílám Vám jeden velký pozdrav a pusu na čelo.V

0 0
možnosti
Foto

Ještě nesmím zapomenout na U2- With or without you.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, ta je skvělá. R^ Tu si ráda i broukám.

0 0
možnosti
Foto

Playlist na vlastní pohřeb už jsem sestavovala, Zdeni;-D

Určitě nebude chybět Show must go on.

A od skupiny Kryštof-Jízda v protisměru.

Jarek Nohavica - Až to se mnou sekne

Atd...

A chci nechat rozprášit.

2 0
možnosti
Foto

Ty jó, ty už jdeš do podrobností.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vůbec nejsem překvapená, nad čím že to přemýšlíš, Zdeni, protože mě už to taky napadlo. Mám pár písniček, které se mě opravdu dotýkají, ale tu jednu jedinou jsem nevybrala. Zatím:-).

2 0
možnosti
Foto

Liběnko, jen zopakuji, co jsem napsala o pár řádků níž, protože si to tak opravdu myslím:

...s písničkama se to má tak, že bohatě stačí, když máme nějakou, kterou si rádi zanotujeme, když je toho potřeba, protože ještě důležitější než píseň na rozloučenou je ta, která (nebo které) nás provází životem.:-)

1 0
možnosti
LV

ale v tomhle provedení :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,44
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik