Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Zdenko, to je sranda, zrovna Alenka v říši divů může za to, že tady na blogu už pár let, s kratšími přestávkami, musím otravovat. Hledala jsem totiž na internetu text k této písni a vyjela mně Alice Barešová, v tom čase úspěšná blogerka. Do té doby jsem o nějakém blogu neměla potuchy, a najednou pestrá plejáda zajímavých lidí, autorů i diskutérů s legračními přezdívkami. Po mnohých se slehla zem a stovky jejich článků jsou nadobro pryč, ale přišli noví a také zajímaví, jako například Vy.

S tou poslední písničkou mě nehoňte, já vím, že času už nemám příliš, bude to však mezi tou ohromnou spoustou nádhery těžký oříšek.

2 0
možnosti
Foto

Teda, paní Jarmilko, to se to sešlo, co? Alenka jako symbol Vašeho výskytu na blogu, to je sympatické.:-)

A s písničkama se to má tak, že bohatě stačí, když máme nějakou, kterou si rádi zanotujeme, když je toho potřeba, protože ještě důležitější než píseň na rozloučenou je ta, která (nebo které) nás provází životem.V

1 0
možnosti
Foto

A víš, že už jsem o tom taky párkrát přemýšlela? Takže to budu mít za domácí úkol a dám vědět...včas;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Dobrá, vyčkám, až si vybereš. :-)

A pustila jsi si tu moji?

1 0
možnosti
Foto

Snad mi budete věřit, že se fakt neopičím, ale to je taky jedna z mých hodně srdečních melodií. Robin ji nazpívat úžasně. Často si ji pouštím v knihovně a i dětští čtenáři se mě okouzleně ptají, co to je, že se jim to líbí. Tak tomu říkám uznání.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik