Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Milá Zdeňko, víc, než to kafčo mě léčí Vaše psaní. Nahlas mě rozesmála paní doktorka ze "stejného oddělení". Byla tady v diskusích moc špatná nálada, proto jsem po Vás (tak trochu sobecky) pátrala. Posílám úsměv :-).

1 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, a negativnímu se raději vyhýbat.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Už jsem se lekla, že ti v té nemocnici zakázali kafe.

1 0
možnosti
Foto

Bez kafíčka ani ránu, i když rána může být....po tom posledním;-D Tak příjemné popíjení a rozjímáníR^

1 0
možnosti
Foto

Ránu dostane ten, kdo mi kafe bude chtít odpírat.;-D

1 0
možnosti

Právě piju kávu, a tak je tento blog velmi trefný. Troufnu si říct, že skoro všude chutná káva lépe než v nemocnici.

Tak ať už jí, Zdeni, piješ jen doma či v kavárně:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc Ti děkuji za přání. Představ si, že mně ta káva chutnala i v nemocnici, paní kantýnská mi ji dělala přesně, jak ji mám rada. Ale to víš, doma je doma.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, připíjím Ti na dálku vonící kávou, ať už je to všechno nemocnično konečně za Tebou:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Jene, přiťukávám si též a dobrou chuť přeji! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hned si skočím šálek připravit... a doufám, že už se ta Vaše anabáze po nemocnicích chýlí ke zdárnému konci...

1 0
možnosti
Foto

Dovolím si zadoufat též.;-)

Ať Vám dnešní káva chutná, připíjím si na dálku s Vámi!

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 30,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik