Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54o67s19e73f 61B75á67r64t50a

3. 11. 2019 18:39

Chodil jsem kdysi s dcerou na pravidelnou kontrolu očí. Byla tam tak hezká a velmi příjemná sestřička, že jsem se na ty kontroly vyloženě těšil.

1 0
možnosti
Foto

Ale to je milá vzpomínka, chápu Vás. Avšak věřte, že kdyby ta samá sestřička asistovala třeba při Vašem vyšetření na kolonoskopii, neviděl byste ji tak rád. Moje zkušenost praví, že čím potupnější vyšetření, tím menší nároky pánů na krásu zdravotnic.;-D

2 0
možnosti
Foto

I26v76a80n 20M81a89r53e33k

3. 11. 2019 17:40

Hezké a karma paní Ortová. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, pane Marku! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, Vracovský je taky bez protekce ;-D, možná kdyby mi z kapsy čouhal kus šunky na kosti ;-D, pak možná...

3 0
možnosti
Foto

No, pokud byste k nám přišel Filipe a voněl byste šunkou od dveří, myslím, že by se nějaké "urychlení" dostavilo.

4 0
možnosti
Foto

Tímto se jdu přejmenovat zítra na Medíčkovou.;-D

3 0
možnosti
Foto

Dostala mě už rozkošná choroba.;-D

2 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že zabral už začátek:-).

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, žádný flašky a čokolády.. Prostě kartička se správným jménem. Poupátko...a jde to samo. Bezva blog. Zdeni. R^

2 0
možnosti
Foto

Pro pacienty se správným jménem je to úleva. Nevyvolení to mají horší. Chudák třeba pan Duřbaba, takové jméno a ještě přinese sestře čokoládu, aniž tuší, že je diabetička. Ten tam bude čekat do večera.:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc díky za rozesmání, bezva příběh.R^ Nu, se svým příjmením bych taky nezapůsobila;-D

2 0
možnosti
VF

Kdybys přijela na motorce se "Zlatou přilbou" na hlavě, zapůsobila bys.:-) Takže i Štanclovi mají dobré jméno.:-)

1 0
možnosti
VN

Zdeni, to je zase veselé čtení ... Prozradím, já jsem se z svobodna jmenovala - Rozmarová... Mamince říkali v práci Rozmarinko... A mě : Vlasta pivo chlastá....

;-D ale taky, co je malý to je hezký ...;-)

7 0
možnosti
Foto

Vlastičko, já být sestřička, šla byste jako prvníR^;-D!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, a moc zdravím!

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik