Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Zdeni, musíme ty učitele taky trochu poškádlit. A ty to umíš šetrně ... R^

4 0
možnosti
Foto

Hodně dobré, ba co dím, výborné. R^

4 0
možnosti

Učitelé a jejich přístup k žákům (nejen výklad učiva) dokáží hodně ovlivnit pohodu dětí, resp. jejich náhled na vzdělání. Odchodil jsem ZŠ a SŠ za socíku (takže žádné velké diskuze dítě/rodič vs. škola) a zatímco na prvním stupni jsme měli učitelku, která to s dětmi uměla, tak od druhého stupně to byla hrůza, naše třídní učila matematiku a ON a byla to fanatická příznivkyně tehdejšího režimu, také její přístup k výchově dětí byl poněkud zvláštní, např. její tvrzení vztahu dítě-rodič, byl takový, že prý: "až my budeme mít děti, budeme si to moct na nich vynahradit (zákazy, restrikce pod.)." Na SŠ už to bylo naštěstí o ničem úplně jiném, možná také proto, že jsem studoval to, o co jsem měl zájem a co mě bavilo. Ale tak zatímco v sedmé třídě ZŠ jsem měl od své "oblíbené" třídní na vysvědčení sedm čtyřek, tak maturitu mám s vyznamenáním. Jak později (už v pracovním procesu) často říkával můj starší kolega: "Je to v lidech.";-)

4 0
možnosti
MV

"podzimní nádraží" mě rozbilo. Diky!

3 0
možnosti

Pokud měli učitelé někdy stávkovat, tak proti zavedení novobolševického nesmyslu zvaného "inkluze". Ale to drželi ústa...

9 0
možnosti
Foto

Kdežto pan Škvrna uspořádal obrovskou protestní demonstraci. ;-D

0 0
možnosti
Foto

deni, už jsem se lekla, že to bude zase o stávce. Takže 1s *. ;-);-);-)

5 0
možnosti
Foto

Nu, přiznávám, Mirečko, je to trochu názvová léčka. ;-D

0 0
možnosti
SN

:-) ..........Výborné, pobavilo mě to ! R^R^R^V

8 0
možnosti
Foto

Tak to jste mi udělal radost!

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik