Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, byť by malinko opožděně, přečetl jsem si rádR^

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy paní Zdeno, Váš článek pohladil.

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, moc krásně jsi to napsala - jako vždy. Jen teď, před těma vánocema, mě to nějak ouplně dojalo. Ale tvoje trefné označení znuděného prcka - dětský důchodce, mě rozchechtalo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Zdeni, krásné předvánoční čtení a moc hezký výrok: "podojit dinosaura".Jak se to dělá?;-D

0 0
možnosti

Na slovní spojení "nasávat vánoční atmosféru" jsem už alergická. To se ta atmosféra nemůže třeba vnímat nebo užívat? Jinak karma.

1 0
možnosti
Foto

Tak to máte svatou pravdu. I mně některá slovní spojení lezou krkem. Třeba to médii neustále zdůrazňované "vánoční šílenství".

A děkuji za karmu;-).

0 0
možnosti
Foto

;-DNebude moct smažit na PC! A co tvůj dinosaurus, nemá zánět vemene?:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Klárko, můj dinosaurus je zdravý a od pondělka mě už vozí do práce.

1 0
možnosti
JS

S tím, že by mne jako dítě, mé děti nebo moji vnučku vánoce nebavily jsem se nesetkal, takže těžko radit, co dělat, když to nastane, ale mohl bych třeba napsat co děláme my, možná je to recept na to, aby to vůbec nenastalo;-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za sympatický příspěvek. Ani já to z vlastní zkušenosti zaplaťpámbu neznám.

0 0
možnosti
VN

Časy se mění a s nimi i pohled na Vánoce ....

Jako malá jsem se těšila,

jako slečna, byla po mě doba kaloricky nebezpečná...

Když jsem děti měla tak jsem zase Vánoce chtěla ...

Pak jsem byla babička tak zas byly prima,

protože jsem nakupovala dárky pro Kubíčka ...

Teď už se těším na klídek ... t.j. dobrý obídek a knížky, trochu telky... venku trochu toho sněhu, malá procházka, malá večeře... hlavně žádné rachejtle ... R^

Jo a to se dělá ? na pohádku jsem zapoměla ...;-)

Jo a ještě přání pro blogery, přeji svátky klidný celý ... R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Milá Vlastičko, kdyby to technicky šlo, dala bych Vám za tento příspěvek plusů nejmíň 100!!!!!VR^

0 0
možnosti
IL

I24v54a56n49a 76L92a81n77c68e

11. 12. 2019 18:57

Podojit dinosaura? ;-D;-D;-D Ztracený medvídekVVV Celý příběhR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, děkuji Vám!!!;-)

0 0
možnosti
Foto

S tím opelichaným medvídkem jste mě dostala. PěknéR^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. I mě ten příběh dostal.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik