Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Mnemotechnika, to je moje, ale občas mi něco nenaskočí..;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, zatím jste ve výhodě - ještě nejste stará. Já si tříbím paměť pexesem (na int. stránce Překvapení), a když nemohu usnou v duchu si přeříkávám všechny básničky, které znám od dětství, od školy - a ty, co se mi líbí apod. Jsou ale i jiné metody, ale přesto náhlému výpadku paměti se zabránit nedá. Například nedávno se mě lékař - při psaní e- receptu náhle zeptal na číslo mého mobilu. Kupodivu nenaskočilo, i když ho samozřejmě znám... :-/ Musila jsem ho požádat a strpení - a jen co položil telefon, "naskočilo.." Trapné. Rv

0 0
možnosti
Foto

Skvělé metody!

Jauvajs, zapomněl jsem si nahlas říci, co vtipného jsem chtěl do diskuse napsat, takže už to nevím ;-D

Přeji Vám krásné svátky Zdeňko, stálou radost a svěží humor :-):-):-)

0 0
možnosti
IL

I22v52a66n65a 84L38a76n89c91e

19. 12. 2019 11:19

Ja si nepamatuji nic, a tak se mi rada na zapamatovani moc hodi. Ode dneska si rikam, co delam. DikyR^R^R^

0 0
možnosti
PK

To jste zase nakopla téma. No jeden pán mi tady neustále atakuje, s tím, že lžu, ale to by logicky znamenalo, že musím mít dobrou pamět, bohužel není tomu tak. No stáří je velmi nedůstojné v mnoha ohledech a pamět k tomu asi patří.

Ale má to i své výhody. Když dostanu nějaké úkoly tak je to zdůvodnění jejich neplnění,leč okolí je schopné a tak vymyslelo deník a úkoly dostávám písemně, no ale i zrak mi přestává také někdy sloužit..tak nevím co bude dál....;-D;-D;-D

0 0
možnosti
AL

Lidská paměť je potvůrka, člověk zapomíná, ale paměť nikdy.

Vzpomínky ukládá, ale některé nechce lidem na počkání dát. Dá je tehdy, až se rozhodne sama.

V těchto časech je takových nádherných článku potřeba. Děkuji za něj.

:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni. Můj problém je při prvním představování nových lidí. Jejich jména. Vím to a tak radši vždy řeknu, ať se nezlobí, ale že jistě ještě jednou zeptám, tak ať se nediví. A oni se nediví, a zopakuji mi své jméno a já??? ho zase zapomenu. ;-D

Občas si zapomenu dát cukr do kafe, a tak ho za trest v piju tak.

Na druhou stranu si pamatuji takový hloupý detaily úplně nezajímavých a nedulezitych situaci. Čísla, ta důležitá (rodná, IČO, mobil na manžela) dávám.

Taky si pamatuju obličeje, ale občas nemám páru, kam patří. :))))

1 0
možnosti
PK

Cukr je nej zabiják,tak ty výpadky paměti Vám slouží ke zdraví....:-)

1 0
možnosti
Foto

Pamatuju si kdeco, ale jestli jsem za sebou po odchodu z práce zamkla, to ne.;-D

0 0
možnosti
VF

V úterý jsem vtrhla do restaurace a zahalekala jsem "neutekla jsem bez placení?". Vysvětlím. Po obědě jsem nakoupila v potravinách a karta nechtěla nákup zaplatit. Lekla jsem se, jak proběhla platba kartou v restauraci. Bylo to v pořádku, jen jsem si to nedokázala vybavit.

A to někdo tvrdí, že se lidé neusmívají. Usmívali se všichni, co mě slyšeli.:-/;-D

1 0
možnosti
Foto

Karty od pondělka blbnou. Ale zkuste to furt dokola vysvětlovat uspěchaným nakupujícím lidem.:-P;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik