Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vtipně a jako vždy s nadhledem, Zdeňko.

Pár let jsem měl na telefonu tklivou skotskou melodii. Zkrátka typicky tklivý skotský romantik. Momentálně však nemám nic, protože při návštěvě rodiny v trochu odlehlejším koutu našeho sátu jsem si u nich mobil zapomněl. Tím pádem jsem se změnil ze skotského romantika na blbce a žádná znělka, která by charakterizovala tento stav duše, mě nenapadá.

Asi však ti příbuzní přijedou na Silvestra, takže zase přijdu o nádherný sváteční klid bez telefonu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mám pískání od mě oblíbené zpěvačky. Nedá se preslechnout. Těším se, až mi někdo zavolá, abych si ji mohla poslechnout. ;-D

1 0
možnosti
IL

I46v46a96n91a 96L43a87n58c18e

26. 12. 2019 18:05

Kdysi davno jsem mela Jiriho Schilingra, myslim Sipkovou Ruzenku. Nyni mam vybrano z toho, co telefon nabizi. Pred tim, jakmile zazvonil telefon, tak kazdy vedel, ze je m;j. Nyni, ztratim se v davu. Krasne vanocni svatky.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem si vyzvánění pokud možno individuaiizoval.

Jako základní vyzvánění mám hudební intro k písmičce jedné mé oblíbené japonské pop skupiny. Což kdybych asi zkusil v Japonsku, tak by to možná bylo porušení autorských práv. Vzhledem k tomu, že jsem ovšem vlastníkem originál CD, tak dle českých zákonů snad nikoli.

Nejoriginálnější individuální vyzvánění mám asi u bratra: "Zejmskej červe, udeřila tvoje poslední - hodina!" včetně čertovského blemcání z Hrátek s čertem. Vzhledem k jeho šéfovské povaze a neustálým potřebám staršího bratra je to vyzvánění mnohdy velmi výstižné ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Martine, to jste mě moc pobavil. Bratr má opravdu vtipné vyzvánění.:-)

Kamarádův mobil zase při vyzvánění říká: Slezte z toho lustru, Donalde, vidím vás. Bohužel se nesetkáváme tak často, ale když ano, skoro se modlím, aby mu někdo zavolal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, měním si vyzvánění cca 1x za čtvrt roku. Podle nálady.:-)

A nesnáším, když má někdo vyzvánění takové to retro zvonění telefonu, ještě hodně nahlas a většinou, než to majitel telefonu zvedne, zní mi Crrrrr, Crrrrr... ještě dlouho v hlavě. Předtím mám chuť mu ten telefon vyrvat z ruky a rozšlapat.. jinak jsem ale úplně klidná!;-D

3 0
možnosti
Foto

A já jsem si teď vzpomněla na kamaráda, který si na mobilu nastavil takové to vyzváněcí upozornění, protože bral antibiotika, ale chodíl s tím do práce. Když mu to zazvonilo, hodil do sebe dávku a pokračoval v práci. Jenže ono mu to asi za hodinu zazvonilo opět, a jak byl do práce zabraný, zase do sebe hodil dávku. Až pak zjistil, že ten tón pokračuje dál, ale není to jeho telefon, nýbrž kolegův. On si stejnou melodii shodou okolností nastavil jako nové vyzvánění.;-D

3 0
možnosti
Foto

já volím zvonění mírné, mírumilovné a neutrální. Takovej nějakej klavír to je, s tím můžu všude, i do čekárny u zubaře :-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, tomu říkám zodpovědný přístup. Hlavně u zubaře doporučuji nedráždit.;-D

0 0
možnosti
Foto

J75a69n72a 28M60a83j80o56v47á

26. 12. 2019 12:14

...a mně to furt obyčejně zvoní...

3 0
možnosti
MK

Léta používám 3 druhy zvonění - kvůli identifikaci volajícího má manžel jiné zvonění, děti také jiné a zbytek - cizí lidé a společnosti třetí zvonění. Pohodlné, když třeba řídím auto a telefon mám v kabelce, poznám prioritu - zda je to někdo z dětí, manžel nebo někdo cizí a kvůli němu nemá smysl stavět někde u krajnice.:-)

2 0
možnosti
Foto

Skvělé řešení!!! R^

1 0
možnosti
Foto

J72a14n 22Š10i61k

26. 12. 2019 11:18

Můj bývalý kolega měl hlášku z Pelíšků "Proletáři všech zemí, vyližte si pr. " Bylo to divné. Osobně jsem pro obyčejné zvonění, mám rád obyčejné věci. Používám zvonění Cisco, ono je to asi dané tím, že mám hodně pracovních hovorů. Jinak ale myslím, že zvonění telefonu vystihuje trochu povahu svého nositele. Možná více než tušíme. Hezký sváteční den a děkuji za blog

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za přání, které ráda opětuji!

I já mám takové neškodné zvonění a občas mě překvapí, když má někdo vyzvánění úplně opačného typu, než je on sám :-).

0 0
možnosti

Problém vyzváněcích melodií jsem jednou provždy vyřešil tím, že si si z webových stránek mé oblíbené folkové skupiny stahuji krátké ukázky jejich tvorby, které se výborně hodí jako vyzváněcí melodie a nepletou se s ostatními telefony. :-)

1 0
možnosti
Foto

A to je taky dobré řešení, navíc originální.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik